Tým z Enstone prožil v Singapuru těžký víkend a nové zadní křídlo, které si vyzkoušelo, podobně jako u Ferrari nefungovalo. V Suzuce ale hodlají otestovat své dvojité DRS (na rozdíl od Mercedesu pasivní) a pro další závod v Koreji plánují další novinky.
"V Koreji přijde další velké vylepšení, opravdu dobré aerodynamické vylepšení. Navíc plánujeme nasadit zadní křídlo s naším zařízením v Suzuce," uvedl pro Autosport ředitel provozu Alan Permane.
"Spadli jsme za záda těch tří špičkových týmů a potřebujeme se dostat zpět do boje s nimi. Doufám, že si to s nimi budeme moci zrovna tak, jako tomu bylo v Budapešti," pokračuje.
Zadní křídlo podle něj nebylo s přihlédnutím k proměnlivým podmínkám až tak špatné, jak se Lotusu zdálo v pátek v Singapuru: "Měli jsme některá vylepšení v pátek, o nichž jsme nebyli přesvědčení. V Singapuru je obtížné posuzovat, co se vlastně děje. Rozhodli jsme se pro jistotu a sundali jsme je.
Souboj týmových kolegů Lotusu v Singapuru (foto: Lotus F1 Team)
"Vše z aerodynamického tunelu fungovalo, možná jsme tentokrát kvůli tomu nebyli dostatečně opatrní. Může se stát, že dorazíme do Suzuky a bude to opravdu dobře fungovat.
Jsem optimistou v tom, že následující novinky nám díky zlepšení výkonností umožní bojovat. Ačkoliv nemáme žádné záruky, celkem si věřím, že v Suzuce budeme ve formě," dodává Permane.