Pro závod v Suzuce italský výrobce přiveze měkkou a tvrdou směs, stejně tak i do Indie. Suzuka obsahuje velmi rychlé i pomalé techničtější zatáčky, pneumatiky by měly efektivně v širokém rozpětí parametrů a za různých podmínek počasí. Pro rozhodování ohledně Indie, kde se jelo loni poprvé, Pirelli mohlo již čerpat z reálných dat.
Ve Velké ceně Koreje se však setkáme s tím nejměkčím, co Pirelli pro Formuli 1 nabízí: totiž se super-měkkou a měkkou směsí, která bude použita i v příštím závodu v Singapuru. V Koreji se ke slovu super-měkká směs dostane letos po čtvrté (byla použita také v Monaku a v Kanadě).
Každý tým má k dispozici vždy šest sad tvrdší a pět sad měkčí ze dvou nabízených směsí pro závodní víkend. Krom toho s sebou Pirelli samozřejmě vždy vozí také přechodné (čtyři sady) a mokré (tři sady pro každé auto) pneumatiky.
Pneumatiky nasazené v dosavadních závodech sezóny 2012