Sportovní ředitel BMW se těší do Imoly

Karel Bařina, 19. dubna 2004, 11:04 Google+

První evropský závod je první větší příležitostí pro tým BMW Williams pro výrazné vylepšení vozu a tím i dosavadních výsledků.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Schumacher R. - Montoya

Schumacher R. - Montoya | foto: BMW WilliamsF1 Team

Sdílejte článek

Mario Theissen, sportovní ředitel BMW, očekává v San Marinu zajímavý závod a lepší výsledky svého týmu, který zde zásluhou Ralfa Schumachera v roce 2001 zvítězil poprvé s BMW.

"Tým má hned několik důvodů těšit se do Imoly," vysvětluje Theissen. "Zaprvé jsme tady získali první z našich devíti vítězství, když Ralf vítězil také poprvé."

"Závody v Evropě jsou také jednodušší pro tým," pokračuje technický ředitel BMW Motorsport. "Po dlouhých cestách za prvními třemi závody nás nyní čekají kratší přesuny a můžeme tak používat vlastní vybavení, včetně kamionů a motorhomů."

Samotný okruh Enza a Dina Ferrariových v Imole by mohl monopostům Williamsu vyhovovat: "Imola vyžaduje poměrně velký přítlak a často se tu rozjíždí do kopce. To je velká výzva pro motory. Zaměřujeme se proto na další vývoj a zvyšování spolehlivosti motoru BMW P84."

"Kvůli výkonu se musíme snažit dostat z motoru co nejvyšší otáčky v kvalifikaci, ale tak, aby motor vydržel celý následující závod," sděluje nám Dr. Theissen další nečekanou novinku. "Po úvodních třech závodech se cítíme v roli lovce. Podobně jako loni musíme neustále pracovat na eliminaci ztráty na ty vpředu. Nicméně zrovna v Imole se obávám, že favoritem je Ferrari."

Foto: BMW Williams F1 Team
Google+ Vytisknout

Diskuze: Sportovní ředitel BMW se těší do Imoly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Šéf Ferrari Mattia Binotto s Mickem Schumacherem

Schumachera čeká v Bahrajnu debut s Ferrari, testovat bude i s Alfou Romeo

Charles Leclerc s Ferrari SF90 v Melbourne

Ferrari našlo příčiny svého trápení v Austrálii. Očekává, že v Bahrajnu bude opět ve formě

George Russell s Williamsem FW42 v Melbourne

Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 poháněným Renaultem

"Renault konečně vyrobil motor, se kterým můžeme bojovat," pochvaluje si Sainz

Nico Hülkenberg projel cílem úvodního závodu sezóny 2019 jako sedmý se ztrátou jednoho kola na Mercedes

Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

Charles Leclerc ve Velké ceně Austrálie 2019

Ferrari se už v Bahrajnu nebude mít kam schovat. Podle Domenicaliho bude zase ve formě

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (13:00 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (14:00 - 15:00)
    • Kvalifikace (17:00)
  • Neděle

    • Závod (17:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Schumacher, Michael

Brawn se vrací ke kritice Bridgestone

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

  2. Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

  3. "Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

  4. Mercedes po vítězství dál vyhodnocuje aerodynamické koncepty soupeřů - okopíruje Ferrari?

  5. Ferrari našlo příčiny svého trápení v Austrálii. Očekává, že v Bahrajnu bude opět ve formě

  6. "Špatný start do vydařené sezóny." Sainz o problému s MGU-K a promarněných bodech

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud