Sportovní ředitel BMW se těší do Imoly

Karel Bařina, 19. dubna 2004, 11:04 Google+

První evropský závod je první větší příležitostí pro tým BMW Williams pro výrazné vylepšení vozu a tím i dosavadních výsledků.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Schumacher R. - Montoya

Schumacher R. - Montoya | foto: BMW WilliamsF1 Team

Sdílejte článek

Mario Theissen, sportovní ředitel BMW, očekává v San Marinu zajímavý závod a lepší výsledky svého týmu, který zde zásluhou Ralfa Schumachera v roce 2001 zvítězil poprvé s BMW.

"Tým má hned několik důvodů těšit se do Imoly," vysvětluje Theissen. "Zaprvé jsme tady získali první z našich devíti vítězství, když Ralf vítězil také poprvé."

"Závody v Evropě jsou také jednodušší pro tým," pokračuje technický ředitel BMW Motorsport. "Po dlouhých cestách za prvními třemi závody nás nyní čekají kratší přesuny a můžeme tak používat vlastní vybavení, včetně kamionů a motorhomů."

Samotný okruh Enza a Dina Ferrariových v Imole by mohl monopostům Williamsu vyhovovat: "Imola vyžaduje poměrně velký přítlak a často se tu rozjíždí do kopce. To je velká výzva pro motory. Zaměřujeme se proto na další vývoj a zvyšování spolehlivosti motoru BMW P84."

"Kvůli výkonu se musíme snažit dostat z motoru co nejvyšší otáčky v kvalifikaci, ale tak, aby motor vydržel celý následující závod," sděluje nám Dr. Theissen další nečekanou novinku. "Po úvodních třech závodech se cítíme v roli lovce. Podobně jako loni musíme neustále pracovat na eliminaci ztráty na ty vpředu. Nicméně zrovna v Imole se obávám, že favoritem je Ferrari."

Foto: BMW Williams F1 Team
Vytisknout

Diskuze: Sportovní ředitel BMW se těší do Imoly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Schumacher, Michael

Brawn se vrací ke kritice Bridgestone

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud