DISKUZE K ČLÁNKU Jak by vypadal šampionát, kdybychom jezdce bodovali dle kvalifikací?

Jak by vypadal šampionát, pokud bychom jezdce a týmy hodnotili (na základě současného bodovacího systému) dle výsledků dosažených v kvalifikacích?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak by vypadal šampionát, kdybychom jezdce bodovali dle kvalifikací?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 19.08.2012 15:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 10 lidí) 16.08.2012 12:29
To také leccos ukazuje. Raikkonen s Alonsem … »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 16.08.2012 19:36
Tak teď tě nechápu. Jak podobně to vypadá u… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 16.08.2012 19:49
To jako chceš tvrdit, že by Schumacher třeba… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.96.XXX
Víš, ona pravda bude někde uprostřed. To je co já pořád říkám, Mercedes zareagoval na Schumacherovy bídné výkony v loňských kvalifikacích a dokázal mu postavit auto, se kterým (i díky DDRS) se neuvěřitelně zlepšil v kvalifikacích. Problém je, že to auto je sice rychlé, ale je zároveň likvidátor pneumatik, což jim škodí při závodech. DDRS je technicky složitější, než klasické DRS a tudíž také náchylnější na poruchy. Tak že se Merglu podařilo jen vytáhnout Schumachera na slušná místa v kvalifikacích, ale víc nic.Podle mne Schumi zajíždí kvaldy díky autu nadstandardně a závody též díky autu podstandardem. Já mám s fan klubem Schumiho problém ten, že fans všechny špatné výsledky Míši svádí na auto, zatímco jeho dobré výsledky přisuzují pouze jemu. Tak to nikdy nebylo a není. Mercedes se zbytečně upíná k Schumacherovi a Rosbergovi tím škodí. Přesto má Rosberg více jak dvojnásobek bodů. Podle mne je tato filozofie kontraproduktivní.
Tento článek vnímám jako jednu z indicií pro srovnávání jednotlivých pilotů ve startovním poli, ale i stájových kolegů. Toto srovnání není však vševypovídající, to je jasné. A je vidět, jak fans Schumiho jej začnou okamžitě omlouvat a vymlouvat se na cokoliv, jen když se někde objeví suché konstatování nehodíci se skutečnosti. 02

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jelda

46.13.48.XXX
ten propad Schumiho byl ale způsoben vozem nikoliv jeho výkony......Mercedes byl v kvalifikaci hodně dobrej ale v závodech o dost horší......jinak tady jde o to jak si piloti vedou v kvalifikacích na tomto článku a zde má Schumacher dobré výsledky narozdíl od závodů kde přišel o víc jak 40 bodů díky technice.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Když zkombinuješ DDRS, které v těch prvních závodech Mercedesu pomáhalo na čelo kvaldy, a vyšší degradaci pneu, tak ti zákonitě vyjde závodní propad. Výjimkou je jen Čína, kde měl Rosberg perfektní nastavení, a pár dobrých následujících závodů, ale to už konkurence pomalu zrychlovala a Mercedes se začínal propadat.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Jakápak averze? Uvažuji naprosto reálně. Když vyloučím jeho sražení Senny a Maďarsko, kdy snad i ty jako jeho advokát uznáš, že na body neměl nárok, tak zbývají 4 nedojeté závody ve kterých by měl podle tebe nějak bodovat. Dnes má 29 bodů a na 5.místo (tedy vyrovnání své kvalifikační pozice) by musel mít více jak 116 bodů. A teď počítej. 117-29=88 (body které by potřeboval získat). 88:4=22. Tak že v každém nedojetém závodě by musel získat průměrně 22 bodů. A to by tedy NUTNĚ MUSEL KONČIT V TOP 3!!!

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.178.119.XXX
Netvrdim ze by v kazdym zavode dojel v top 3 ale v tyhle vyrovnany sezone je dulezitej kazdej bod kterej mu z tech zavodu co nedojel chybi... jenom si ukazal jakou mas proti nemu averzi...

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
To jako chceš tvrdit, že by Schumacher třeba posledně v Maďarsku, když ho ti nejlepší předjeli o kolo, dokázal zajet ještě na bednu?18 Uvědom si, že to zabalil z taktických důvodů. A co se týče ostatních odstoupení, tak si nejprve zjisti na jakém místě Schumi byl, když odstupoval a v kolikátém kole. Většinou to bylo na začátku závodů, kdy se teprve začínal propadat starovním polem.

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Tak teď tě nechápu. Jak podobně to vypadá u týmových kolegů? Zatímco Raikkonen si proti kvalifikacím v závodech o 4 místa polepší, Grosjean si o 2 místa POHORŠÍ, Alonso si o 3místa polepší, Massa si o 3 místa POHORŠÍ.Schumacher si o 7 míst pohorší a Rosberg si o 1 místo POLEPŠÍ, Hamík si o 3 místa pohorší a Button si o 1 místo POLEPŠÍ. Tak že týmoví kolegové jeydí závody LÉPE a nikolv, že to u nich vypadá podobně.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Vik

109.81.245.XXX
A kde? Ja to nikde jinde nemuzu najit.

+ 7 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

147.229.7.XXX
To máš pravdu. je jen otázka, jestli to něco vypovídá o jezdích, nebo vozech. U jejich stájových kolegovů to totiž vypadá celkem podobně. 03

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Frydlis

90.178.119.XXX
Schumacherovi hlavne chybi tech 6 zavodu ktery nedojel....

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
To také leccos ukazuje. Raikkonen s Alonsem dokáží nejlépe zajíždět závody a z horších startovních pozic se dostávají výš. Zatímco Hamilton a Schumacher nejvíce v závodech ztrácí. Alespoň co se týče pilotů špičkových týmů.

+ 10 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

a

109.202.68.XXX
jenže na KDYBY se v F1 nejezdí...takže hezký, ale k ničemu !

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.81.245.XXX
Jo, to určitě.. před měsícem včetně výsledků z Maďarska, viď? Inu, zřejmě dobří vizionáři. 11

+ 17 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Zlobivý veterinář

88.81.73.XXX
To už jsem četl na jiném webu před měsícem 02

+ 1 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama