DISKUZE K ČLÁNKU Jak by vypadal šampionát, kdybychom jezdce bodovali dle kvalifikací?
Jak by vypadal šampionát, pokud bychom jezdce a týmy hodnotili (na základě současného bodovacího systému) dle výsledků dosažených v kvalifikacích?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak by vypadal šampionát, kdybychom jezdce bodovali dle kvalifikací?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
06:28 17.08.2012 77.240.96.XXX
Víš, ona pravda bude někde uprostřed. To je co já pořád říkám, Mercedes zareagoval na Schumacherovy bídné výkony v loňských kvalifikacích a dokázal mu postavit auto, se kterým (i díky DDRS) se neuvěřitelně zlepšil v kvalifikacích. Problém je, že to auto je sice rychlé, ale je zároveň likvidátor pneumatik, což jim škodí při závodech. DDRS je technicky složitější, než klasické DRS a tudíž také náchylnější na poruchy. Tak že se Merglu podařilo jen vytáhnout Schumachera na slušná místa v kvalifikacích, ale víc nic.Podle mne Schumi zajíždí kvaldy díky autu nadstandardně a závody též díky autu podstandardem. Já mám s fan klubem Schumiho problém ten, že fans všechny špatné výsledky Míši svádí na auto, zatímco jeho dobré výsledky přisuzují pouze jemu. Tak to nikdy nebylo a není. Mercedes se zbytečně upíná k Schumacherovi a Rosbergovi tím škodí. Přesto má Rosberg více jak dvojnásobek bodů. Podle mne je tato filozofie kontraproduktivní.
Tento článek vnímám jako jednu z indicií pro srovnávání jednotlivých pilotů ve startovním poli, ale i stájových kolegů. Toto srovnání není však vševypovídající, to je jasné. A je vidět, jak fans Schumiho jej začnou okamžitě omlouvat a vymlouvat se na cokoliv, jen když se někde objeví suché konstatování nehodíci se skutečnosti.
Tento článek vnímám jako jednu z indicií pro srovnávání jednotlivých pilotů ve startovním poli, ale i stájových kolegů. Toto srovnání není však vševypovídající, to je jasné. A je vidět, jak fans Schumiho jej začnou okamžitě omlouvat a vymlouvat se na cokoliv, jen když se někde objeví suché konstatování nehodíci se skutečnosti.
Jelda
01:22 17.08.2012 46.13.48.XXX
ten propad Schumiho byl ale způsoben vozem nikoliv jeho výkony......Mercedes byl v kvalifikaci hodně dobrej ale v závodech o dost horší......jinak tady jde o to jak si piloti vedou v kvalifikacích na tomto článku a zde má Schumacher dobré výsledky narozdíl od závodů kde přišel o víc jak 40 bodů díky technice.
Nasir
23:23 16.08.2012 188.175.176.XXX
Když zkombinuješ DDRS, které v těch prvních závodech Mercedesu pomáhalo na čelo kvaldy, a vyšší degradaci pneu, tak ti zákonitě vyjde závodní propad. Výjimkou je jen Čína, kde měl Rosberg perfektní nastavení, a pár dobrých následujících závodů, ale to už konkurence pomalu zrychlovala a Mercedes se začínal propadat.
odin
21:50 16.08.2012 77.240.96.XXX
Jakápak averze? Uvažuji naprosto reálně. Když vyloučím jeho sražení Senny a Maďarsko, kdy snad i ty jako jeho advokát uznáš, že na body neměl nárok, tak zbývají 4 nedojeté závody ve kterých by měl podle tebe nějak bodovat. Dnes má 29 bodů a na 5.místo (tedy vyrovnání své kvalifikační pozice) by musel mít více jak 116 bodů. A teď počítej. 117-29=88 (body které by potřeboval získat). 88:4=22. Tak že v každém nedojetém závodě by musel získat průměrně 22 bodů. A to by tedy NUTNĚ MUSEL KONČIT V TOP 3!!!
odin
19:49 16.08.2012 77.240.96.XXX
To jako chceš tvrdit, že by Schumacher třeba posledně v Maďarsku, když ho ti nejlepší předjeli o kolo, dokázal zajet ještě na bednu? Uvědom si, že to zabalil z taktických důvodů. A co se týče ostatních odstoupení, tak si nejprve zjisti na jakém místě Schumi byl, když odstupoval a v kolikátém kole. Většinou to bylo na začátku závodů, kdy se teprve začínal propadat starovním polem.
odin
19:36 16.08.2012 77.240.96.XXX
Tak teď tě nechápu. Jak podobně to vypadá u týmových kolegů? Zatímco Raikkonen si proti kvalifikacím v závodech o 4 místa polepší, Grosjean si o 2 místa POHORŠÍ, Alonso si o 3místa polepší, Massa si o 3 místa POHORŠÍ.Schumacher si o 7 míst pohorší a Rosberg si o 1 místo POLEPŠÍ, Hamík si o 3 místa pohorší a Button si o 1 místo POLEPŠÍ. Tak že týmoví kolegové jeydí závody LÉPE a nikolv, že to u nich vypadá podobně.
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek