DISKUZE K ČLÁNKU Jak by vypadal šampionát, kdybychom jezdce bodovali dle kvalifikací?

Jak by vypadal šampionát, pokud bychom jezdce a týmy hodnotili (na základě současného bodovacího systému) dle výsledků dosažených v kvalifikacích?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak by vypadal šampionát, kdybychom jezdce bodovali dle kvalifikací?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 19.08.2012 15:16 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    To také leccos ukazuje. Raikkonen s Alonsem dokáží nejlépe zajíždět závody a z horších startovních pozic se dostávají výš. Zatímco Hamilton a Schumacher nejvíce v závodech ztrácí. Alespoň co se týče pilotů špičkových týmů.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Frydlis

      90.178.119.XXX
      Schumacherovi hlavne chybi tech 6 zavodu ktery nedojel....

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      147.229.7.XXX
      To máš pravdu. je jen otázka, jestli to něco vypovídá o jezdích, nebo vozech. U jejich stájových kolegovů to totiž vypadá celkem podobně. 03

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Tak teď tě nechápu. Jak podobně to vypadá u týmových kolegů? Zatímco Raikkonen si proti kvalifikacím v závodech o 4 místa polepší, Grosjean si o 2 místa POHORŠÍ, Alonso si o 3místa polepší, Massa si o 3 místa POHORŠÍ.Schumacher si o 7 míst pohorší a Rosberg si o 1 místo POLEPŠÍ, Hamík si o 3 místa pohorší a Button si o 1 místo POLEPŠÍ. Tak že týmoví kolegové jeydí závody LÉPE a nikolv, že to u nich vypadá podobně.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        To jako chceš tvrdit, že by Schumacher třeba posledně v Maďarsku, když ho ti nejlepší předjeli o kolo, dokázal zajet ještě na bednu?18 Uvědom si, že to zabalil z taktických důvodů. A co se týče ostatních odstoupení, tak si nejprve zjisti na jakém místě Schumi byl, když odstupoval a v kolikátém kole. Většinou to bylo na začátku závodů, kdy se teprve začínal propadat starovním polem.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          90.178.119.XXX
          Netvrdim ze by v kazdym zavode dojel v top 3 ale v tyhle vyrovnany sezone je dulezitej kazdej bod kterej mu z tech zavodu co nedojel chybi... jenom si ukazal jakou mas proti nemu averzi...

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Jakápak averze? Uvažuji naprosto reálně. Když vyloučím jeho sražení Senny a Maďarsko, kdy snad i ty jako jeho advokát uznáš, že na body neměl nárok, tak zbývají 4 nedojeté závody ve kterých by měl podle tebe nějak bodovat. Dnes má 29 bodů a na 5.místo (tedy vyrovnání své kvalifikační pozice) by musel mít více jak 116 bodů. A teď počítej. 117-29=88 (body které by potřeboval získat). 88:4=22. Tak že v každém nedojetém závodě by musel získat průměrně 22 bodů. A to by tedy NUTNĚ MUSEL KONČIT V TOP 3!!!

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Když zkombinuješ DDRS, které v těch prvních závodech Mercedesu pomáhalo na čelo kvaldy, a vyšší degradaci pneu, tak ti zákonitě vyjde závodní propad. Výjimkou je jen Čína, kde měl Rosberg perfektní nastavení, a pár dobrých následujících závodů, ale to už konkurence pomalu zrychlovala a Mercedes se začínal propadat.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Jelda

      46.13.48.XXX
      ten propad Schumiho byl ale způsoben vozem nikoliv jeho výkony......Mercedes byl v kvalifikaci hodně dobrej ale v závodech o dost horší......jinak tady jde o to jak si piloti vedou v kvalifikacích na tomto článku a zde má Schumacher dobré výsledky narozdíl od závodů kde přišel o víc jak 40 bodů díky technice.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Víš, ona pravda bude někde uprostřed. To je co já pořád říkám, Mercedes zareagoval na Schumacherovy bídné výkony v loňských kvalifikacích a dokázal mu postavit auto, se kterým (i díky DDRS) se neuvěřitelně zlepšil v kvalifikacích. Problém je, že to auto je sice rychlé, ale je zároveň likvidátor pneumatik, což jim škodí při závodech. DDRS je technicky složitější, než klasické DRS a tudíž také náchylnější na poruchy. Tak že se Merglu podařilo jen vytáhnout Schumachera na slušná místa v kvalifikacích, ale víc nic.Podle mne Schumi zajíždí kvaldy díky autu nadstandardně a závody též díky autu podstandardem. Já mám s fan klubem Schumiho problém ten, že fans všechny špatné výsledky Míši svádí na auto, zatímco jeho dobré výsledky přisuzují pouze jemu. Tak to nikdy nebylo a není. Mercedes se zbytečně upíná k Schumacherovi a Rosbergovi tím škodí. Přesto má Rosberg více jak dvojnásobek bodů. Podle mne je tato filozofie kontraproduktivní.
        Tento článek vnímám jako jednu z indicií pro srovnávání jednotlivých pilotů ve startovním poli, ale i stájových kolegů. Toto srovnání není však vševypovídající, to je jasné. A je vidět, jak fans Schumiho jej začnou okamžitě omlouvat a vymlouvat se na cokoliv, jen když se někde objeví suché konstatování nehodíci se skutečnosti. 02

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Frydlis

          90.178.119.XXX
          Tak treba na 6 - 7 miste misto Rosberga nebo Buttona mohl byt hlavne musis brat ze kdyby dojizdel na bodech tak by je ostanim sebral a nemeli by tolik bodu jako ted... ale to je jedno uz se o tom radsi nebudem bavit 11 tech 5 zavodu ktery nedojel(pocitam i Barcelonu ikdyz si za to muze sam)mu proste chybi....

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          78.108.101.XXX
          No já se díval na BODY u Mclarenu a Mercedesu. Když přičteš něco za nějaké nezaviněné vypadnutí(Ham a Sch), pak to celkem sedí. Uznávám, že to u Ferek a Lotusu moc nesedí. Nemůžeš Schumimu vyčítat, že mu v půlce závodů odejde auto a Rosbergovi ne. 03
          Všeobecně se tu často píše, že Ferrari a Lotus mají lepší auto v závodech, než ve kvaldách a u Mclarenu a Mercedesu (DDRS) naopak. Proto mi to vychází spíš na vliv vozu než jezdce. Nic víc.
          Jeden argument: podívej se na celkový počet vítězství a počet PP u Schumiho. Vychází ti z toho, že je to jezdec lepší v kvaldách, nebo závodech?

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          78.108.101.XXX
          V podstatě souhlasím. Jen ty poruchy (až na jednu) nemají s DDRS nic společného. To, že má Rosberg mnohem víc bodů je taky těmi poruchami Schumiho. Jinak by to bylo minimálně víc vyrovnané.
          K těm fans Schumiho: Dokážeš si představit, co by se psalo, kdyby to samé množství poruch měl Rosberg a žádnou Schumi? Nebo nedej bože Webber? 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jelda

          46.13.48.XXX
          cože :D chceš mi snad tvrdit že letos postavily Schumimu auto tak aby byl v kvalifikacích na tom lépe než minulý rok? To je blbost hele......maximálně se Mercedesu podařilo postavit dobré auto pro kvalifikaci,ale z toho neprofituje jenom Schumacher ale i Rosberg přeci......proč si spíš nepřiznat,že se naopak Schumacher zlepšil pokud jde o kvalifikace? V nich je to remíza 5:5(kvalifikaci v bahrajnu nepočítám kvůli DRS)....a v závodech lze hodnotit pouze kdy oba dojeli do cíle -> zde je to 4:2 (body 29:26) pro MSC ale i kdyby si chtěl započítat závody kde Schumacher nedojel(výsledky brány do chvíle než odstoupil ze závodu) tak by to bylo 6:5 (body 77: cca.70) pro Rosberga takže asi takhle bych viděl jejich srovnání po 11.závodech.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Kde jsi vzal 70 bodů pro Schumachera? V Austrálii odstoupil po 11 kolech ze 4.místa (12 b.),v Číně po 13 kolech z 5. místa (10 b.) v Barceloně po své chybě (čili nepochopitelně započítavané body) z 9. místa (2 b.) v Monaku z 8. místa (4b.), v Kanadě y 14 místa (0 b.) a v Maďarsku bzl snad úplně poslední-též (0.b.). Sečteno 12+10+2+4=28 bodů a to mu ještě přidávám i body, které si nezaslouží. 12 29+ 28=67 nezasloužených bodů. Nezasloužených proto, že v Austrálii i v Číně odstupoval hodně brzy a odstupy soupeřů byly velmi malé a tudíž veliká pravděpodobnost, že by své pozice do konce závodů neudržel (viz většina jeho dojetých závodů cca 7-10 místo).Dle mě je možné jakž, takž kalkulovat s body v Monaku (odstoupil v 65 kole z 78) a Kanadě (ve 44 z 70), čili započítávám 4 body a 0 bodů. Jinak odstoupil 2x ve 13 kole a 1x v 11 čili na začátku závodů kdz ještě neměl ani jeden pit stop, nebo měl krátce po prvním.
            DDRS je jednoznačně řešení, které nejvíce zvýhodňuje piloty v kvalifikacích, neboť tam lze DRS používat i mimo zónu. Tudíž jsou piloti Mercedesu zvýhodnění oproti ostatním, což Schumiho katapultuje nahoru.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Ale já nevyčítám Schumacherovi nezaviněná vypadnutí. Já vyčítám jeho fan klubu vymyšlené bodové zisky, kterými by ho nezaslouženě obdarovávali. Přeci nikde není dáno, že by Schumacher dojel závod na stejném místě z jakého odstoupil !? A to platí především u závodů, kdy odstupoval poměrně brzy. Když se podívám na jeho závodnický progres (v závodech, kdy dojel také do cíle), tak vždy ztrácel a propadal se na horší místa. Výjimka je jen Valencie, ale tam těžil z odpadnutí soupeřů před ním (reálné bylo 6.místo) A jestliže chtějí Schumiho fans hrát hru na mystické body, pak tedy musí Schumimu odečíst jeho bodový zisk z Valencie stejně jako z Malajsie a Bahrainu, kdy zas Schumi těžil z odstoupení soupeřů.03 Ale to se nikomu líbit nebude, že? A ani se tomu nedivím, protože je to pěkná pitomost, stejná jako mystických 40 bodů, které měl Schumi získat.
            Vliv vozu je vždy rozhodující na bodový zisk pilotů (to už jsme tu snad řešili). To nijak nezpochybňuji. Údaje v článku beru jako jednu z mnoha indicií k posouzení jednotlivých pilotů a také jejich aut. A Schumacher mi z toho vychází jako tuctový pilot. Mergl má reálně 4-5 nejlepší auto v poli a Schumi se ve většině závodů pohybuje na 6-10 místě. Zatímco v začátku sezóny měli 2 nej auto a Schumi to potvrzoval jen v kvaldě, závody byly hodně slabé (i dokud nevypadl).
            Co se týče jeho srovnání PP a vítězství, tak to je výlet do minulosti. Tady hodnotíme současnost a pak není co hodnotit. Čili spíše jsi měl napsat, vychází ti z toho, že to BYL lepší jezdec v kvaldách, nebo v závodech?

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Každý nedojetý závod nutně musí chybět jakémukoliv pilotovi. Proč si myslíš, že je Alonso v čele šampionátu? Protože dojel všechny závody a jako bonus je dojel všechny na bodech. Několika pilotům se povedlo též dokončit všechny závody, ale už nikoliv na bodech (Webb, Rai, But, Ros). A když si přečteš názory právě na tyto piloty v jiných diskuzích, tak jsou bráni jako nudní kroužiči. Každý má dvě možnosti, buď pojede s nižším rizikem a bude sbírat body, nebo pojede na hraně a bude riskovat kolize, či vypadnutí díky "utavení" některé části vozu. Nemysli si, že poruchy nejsou částečně zaviněné jízdou pilotů. A jestliže se auto zachová přímo úměrně tomu, jak se s ním zachází, nevidím v tom žádnou nespravedlnost. Shodnu se s tebou, že mu body chybí, ale nejprve bude muset změnit sám sebe. Svůj styl jízdy. Proč Rosbergovi neodešlo ani jednou auto? Nejezdí tak agresivním stylem.

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              78.108.101.XXX
              Já tu nechtěl řešit, jestli je lepší pilot Alonso nebo Schumi. Bavili jsme se tu o poměru bodů z kvalifikací (teoreticky) a závodů. Nechtěl bych Schumimu přidávat nějaké body, ale přece jen by z těch 6-ti závodů nějaký získal (a netvrdím že 40). A kdyby je získal, pak by poměr kvalifikací a závodů byl stejný jako u Rosberga. Což by jen potvrdilo to, co říkají u samotného Mercedesu a i jiní. A to, že Mercedes je lepší v kvalifikacích než v závodech. Nic víc. 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Jelda

              46.13.48.XXX
              no vidíš že ti vyšlo 67.bodů :-) .....já měl na mysli že by měl teď minimálně nějakých 70 bodů ne že o 70.bodů přišel ;-) ......v Austrálii by dojel asi pátý (10.bodů),V Malajzii by byl asi sedmý nebýt kolize s Grosjeanem......v Číne by dojel asi druhý (18) - sice odstoupil z 5.místa ale pár jezdců před ním ještě nebylo v boxech......Bahrajn neřešim......ve Španělsku si za to mohl víceméně sám.....v Monaku přišel o 6.bodů.....v Kanadě by dojel asi devátý (2.body)......vychází mi že by měl minimálně těch 70.bodů když by neměl žádné problémy jako Rosberg a to ještě škody za to Španělsko.....v Monaku by dle mě na 90% vyhrál a to by jich už měl 89,ale bohužel pentle byla oprávněná.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Nějak jsem se nechal unést a tys to schytal.03 03 03 Mám pocit, že jsem tady, nebo v jiné diskuzi psal totéž, co ty. Totiž, že Mercedes je rychlý v kvalifikacích a v závodech ztrácí, tak oč se přeme? Aha o Schumachera. Je s podivem, jak jednoduše lze obrátit diskuzi k článku o kvalifikačních výsledcích, v diskuzi o Schumacherovi. Napsal jsem jen, že Alonso s Kimim v závodech nejvíce získávají a Schumi s Hamíkem nejvíce ztrácí. Nic jsem tím nemyslel, jen mne takováto porovnávání zajímají a snažím se piloty a týmy porovnávat i sám z různých hledisek. A hned přispěchají Schumiho agenti a začnou zoufalé výmluvy, omluvy, spekulace a mystifikace. A není to jen u tohoto článku, ani jen na tomto fóru, ani pouze tento rok. Stejné kecy jeho fan klubu tu čtu už třetím rokem. Na počátku měli silácké řeči, jak Šumák vyškolí ty mladé kroužiče, a že jim ukáže jak jezdí mistr. O osmém titulu nikdo z nich nepochyboval. Ale skutek utek a Míša paběrkuje body a na pódium se dostane, jen když mu to ti mladí kroužiči umožní svou přemotivovaností a odpadnutími.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jelda

                  46.13.48.XXX
                  K tvým posledním slovům.......když v danou chvíly nemáš auto na podium nebo ti selže technika tak nemůžes skončit na podium,toť vše.V roce 2011 v Kanadě na té bedně už mohl být ale trať oschla a v tu chvíly bylo po všem a letos mohla být bedna v Číně i Monaku(nebýt pentle).......a jinak když naše argumenty nazýváš výmluvy,omluvy apod,pak bych já mohl nazvat tvé argumenty jako už předem negativními......já nemám problém třeba přiznat když nějaký závod Schumi jezdí bačkoru tak to nepopírám,ale letos za něj bojuji protože bačkoru rozhodně nejezdí a jediný co paběrkuje je jeho auto které nebylo schopné dojet v polovině závodů sezony do cíle.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    To je přesně ono. Když jsem napsal, že se Schumacher neuvěřitelně zlepšil v kvalifikacích díky autu, hned jsi to začal bagatelizovat a popírat, protože jsi přesvědčen, že se zlepšil jezdecky.12 Když ale v závodech jezdí na 6-10 místech, tak hledáš výmluvy na smůlu a dopočítáváš mu imaginární body. Smůla je u mě, když mu selže technika 3 kola před cílem. Pak beru argumenty, že přišel o body za místo na kterém byl. Ale nikoliv v půlce závodů. a nebo dokonce na začátku. Hádám se tu s tebou proto, že vycházím z jeho výsledků a výkonů, které předváděl v závodech, které dojel. a tam to bylo 2x10-tý, 2x7-mý a 1x3. K tvé reakci v úvodní části, Myslíš si, že Alonso měl v Maljsii techniku na vítězství? Já tvrdím a vždy budu tvrdit, že neměl!!! A přesto vyhrál. Tak že, vyhrát, nebo získat pódium lze, ale dokáží to jen ti nejlepší piloti, mezi které Schumachera po jeho návratu rozhodně nepočítám.
                    Nevím zda jsem předem negativní, myslím si, že ne. Jen mně vadí, že ne fan klub nedokáže postavit k jeho výsledkům a výkonům čelem. Loni se tu spekulovalo, jak by mohl bojovat o pódia, nebýt špatných kvalifikací. Letos má kvaldy výborné a zase čtu výmluvy na auto, které mu nejede v závodech. Před loni zase jezdil v autě Buttona. A tak je to pořád dokola. Když přistoupím na úroveň diskuze fanoušků Schumachera, tak mohu zpochybnit všechny jeho vítězství, kterých dosáhl proti soupeřům jež neměli k dispozici slušnou techniku.18 18 18 A tak se tě ptám, kdy podle tebe Schumi jezdil bačkoru? já jsem si nevšiml, že by něco takového jeho fans někdy připustili.

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                67 bodů mi vyšlo za předpokladu, že by skončil na těch místech ze kterých odstupoval, respektive na kterých byl před poruchou (odstupoval pak z míst mimo body). Ale s tím právě nesouhlasím a je to hloupost takhle brát. To zrovna můžeš vyhlásit výsledky po kvaldě a závod se nemusí jezdit. Jak je podle tebe možné, že jsou výsledky závodů jiné, než výsledky kvalifikací, když jsi schopen započítat jezdci body za místo na kterém odstoupil na začátku závodu? Navíc v Číně např. byl po pitu až za Hamíkem a Buttonem, kteří už měli též pitstop za sebou, čili reálně na 4.místě, přesto víš, že by skončil druhý, atd. atd.!!!02 Nauč se střízlivě hodnotit jeho výkony. Schumacher možná o nějaké body díky svým odpadnutím přišel, ale rozhodně ne o tolik, aby to stačilo na výrazný posun vpřed klasifikací.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  78.108.101.XXX
                  01

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Frydlis

                  90.178.119.XXX
                  Moc neverim na to ze mu auto odchazi kvuli jeho stylu jizdy.Kdyby jo tak se mu to delo i v minulosti a nebo dneska jezdi s "trabantama"

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jelda

                    46.13.48.XXX
                    Tak za prvé........Schumacher se v kvalifikacích určitě zlepšil........body připočítávám pouze ty které by určitě měl nebýt technických potíží........to s Alonsem -> ano neměl auto na vítězství lae je také se třeba dívat s kým o to vítězství bojoval.....s Perézem který to prostě neustál a Sauber byl zhruba v té době někde výkonnostně kolem Ferrari,možná lehce nad......Schumacher už určitě není tak dobrý jako býval před svým odchodem,ale pořád je dost dobrý na to aby mohl podávat adekvátní výkony bohužel teď už bude muset více spoléhat na výkon auta jako téměř všichni ostatní......k loňské sezoně -> Mercedes během sezony neměl na to aby mohl bojovat o podia pokud před nimi někdo neodpadl nebo nastala výjimka jako v Kanadě kdy to byl bláznivý závod za mokrých podmínek......předloni to bylo jasné -> Schumacher se prakticky vrátil do docela jiné F1 než odcházel a musel ze přizpůsobit + auto které mu nesedělo......i přes to už ve druhé polovině sezony držel krok s Rosbergem........a bačkoru sem-tam někdy zajezdí i špičkový jezdec,to se holt někdy stává.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Jelda

                  46.13.48.XXX
                  K té Číně -> Mercedes tam byl nejlepší,proto si s tím nelámu hlavu že by to Schumi na to 2.místo nedotáhl.Za těmi 70.body si prostě stojím a rozhodně necouvnu.

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Tak předpokládám, že víš o tom, že v minulosti nebyla omezení a třeba motor, nebo převodovku mohli klidně měnit po každém závodě. Dnes je tomu jinak. V F1 je vše stavěno na samé hranici životnosti a šetří se každé deko hmotnosti. Navíc ty součástky musí vydržet více závodů.
                    Netvrdím, že každá porucha byla zapříčiněna nešetrným zacházením ze strany jezdce. Ale určitě neštrnost k autu se podepisuje na některých defektech. Je to obdobné jako s pneumatikami.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Právě proto se nemůžeme shodnout. V Číně byl nejlepší Rosberg s Mercedesem, nikoliv Schumacher. Schumacher brzdil všechny za sebou, zatímco Rosberg ujížděl jak jemu, tak i ostatním prakticky v každém kole (beru tu část závodu, než Schumi odpadl). Ty jsi úplně mimo realitu. Zatímco na Rosberga asi většina jeho soupeřů neměla, na Schumachera měli a byla to otázka času, kdy se před něho dostanou, ať už pomocí pitu (Button, Hamilton), nebo pomocí DRS, či normálním předjížděcím manévrem. Pusť si ten závod ještě jednou a uvidíš sám.
                    Jinak si mysli co chceš. Ale realita je jednoznačná. Schumacher s 29 body po více než polovině sezóny se řadí k těžkému průměru a vážně jeho závodění mohou brát jen opravdoví naivní bloudi. Připočítej mu klidně 100, nebo 200 bodů, aby jsi se cítil lépe. Ale pochybuji, že mu to bude něco platné. Klidně si dál spolu s ostatními fans nalhávejte jaký je to vynikající závodník. Dám ti za pravdu. Je nejlepší ze všech průměrných.18

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jelda

                      46.13.48.XXX
                      Blábol si co chceš......to že si ty mimo realitu můžu tvrdit taky.....je to mé slovo proti tomu tvému,takže dohadovat se o tom dále nemá dle mě smysl.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama