Auto bylo dobré ve Valencii, dobré bylo i v Silverstone. Hockenheim představuje kombinací pomalých částí z Valencie a rychlých ze Silverstone. Očekával bych tedy, že v Německu bude Ferrari konkurenceschopné," věří Andrea Stella, závodní inženýr Fernanda Alonsa.
Ferrari od počátku sezóny podle něj učinilo obrovský pokrok: "Na začátku sezóny byste museli být extrémně optimističtí, abyste si takovou situaci dokázali představit. Ale v tomto sportu se věci mohou velmi rychle změnit. My jsme si neustále udržovali pozitivní postoj. Současná situace je výsledkem pozitivního postoje spojeného se spoustou tvrdé práce."
Slabinou Ferrari jsou poměrně nízké maximální rychlosti na rovinkách. I to však nyní podle Stelly v Maranellu řeší: "Vždy chcete dosahovat vyšší rychlosti, protože s tím souvisí nižší čas na kolo a během závodů to máte jednodušší. Ale maximální rychlost je svým způsobem samozřejmě protějškem přítlaku."
Fernando Alonso ve Valencii, kde se letos podruhé radoval z vítězství
(foto: Scuderia Ferrari)
"Pokud jsme omezeni v maximální rychlosti, je to částečně díky tomu, že náš vůz funguje dobře, pokud jde o přítlak. Je to ale samozřejmě oblast, kterou se s ohledem na budoucnost snažíme vylepšit," dodává závodní inženýr na oficiálních stránkách Ferrari.