Přestože se Michael Schumacher v poslední době několikrát negativně vyjádřil na adresu pneumatik, Hornera současná situace neznepokojuje.
"Problém je, že Pirelli má 12 týmů, které žádají o 12 odlišných věcí, a vy nikdy nebudete mít produkt, který uspokojí všechny. Jako dodavatel pneumatik pro F1 děláte navíc jeden produkt pro všechny," vysvětluje šéf Red Bullu pro Autosport.
"Je stejný pro všechny a pro F1 je rozhodně dobré mít jediného dodavatele pneumatik. Když byli v minulých letech dva, týmy v některých případech neměly přístup k těm upřednostňovaným. Představuje to dodatečnou výzvu a letos to určitě vede k více vzrušujícím závodům z pohledu fanoušků.
Myslím, že týmy hledají vývojové směry a snaží se porozumět složitosti a vlastnostem vozů bez výfukových difuzorů. A charakteristika to, jak se pneumatiky chovají, jistě žene týmy určitým vývojovým směrem," dodává Horner.
Mark Webber na tvrdé směsi v Mugellu (foto: Getty Images / Red Bull Racing)