"Myslí si, že to bude mnohem modernější vůz než předchozí dva, které jsme navrhli. Možná bude ještě větším krokem kupředu, než auto pro rok 2011," říká Gascoyne pro SkySport.
"V roce 2010 bylo naše auto očividně velmi jednoduché, protože jsme na něj neměli dost času. Vždy jsme tvrdili, že monopost pro rok 2011 bude velkým pokrokem. Pro mě je vzrušující to, že letošní auto představuje v oblasti vytříbenosti designu možná ještě větší pokrok, než to loňské."
"Myslím, že jsme v posledním závodě [sezóny 2011] v kvalifikaci zaostali za Williamsem o čtyři desetiny. To jsme dokázali bez KERSu. A to je zřejmě ten rozdíl, který dělá KERS.
Skončili jsme za týmy středu pole. Rádi bychom tam začali, možná o něco lépe. Pokud se podíváte na minulý rok, začínali jsme za nimi se ztrátou 1,5 sec a končili jsme se ztrátou 0,4 sec. Chceme začít na jejich úrovni a [v průběhu roku] udělat stejný pokrok," dodává Gascoyne.
Heikki Kovalainen s loňským Lotusem T128 v Abú Zabí (foto: Team Caterham F1)