Jedním z nich je Steve Clark z Mercedesu GP - zkušený inženýr s více než dvacetiletou praxí z různých týmů Formule 1 (Lotus, Ligier, Arrows, Sauber, McLaren, Mercedes) i americké série CART (Target Chip Ganassi Racing, PacWest Racing).
Dle španělských novin Marca by se měl stát hlavním závodním inženýrem, což byla role, kterou kdysi zastával Chris Dyer. Bude tedy šéfovat Andreovi Stellovi (závodní inženýr Fernanda Alonsa) a Robovi Smedleymu (závodní inženýr Felipeho Massy).
Další posilou má být odborník na pneumatiky - Hirohide Hamašima z Bridgestonu, který by měl řešit mechanické vlastnosti nového monopostu Ferrari, zejména problémy se zahříváním pneumatik a jejich degradaci. O dalších posilách z McLarenu, jejichž přestup režíroval Pat Fry, jsme psali zde.
Stefano Domenicali dnes v Madonně di Campiglio příchod Hamašimi komentoval slovy: "Přispěje k vývoji vozu a řešení problémů s pneumatikami, jelikož jsme se s nimi minulý rok za určitých podmínek trápili. Cílem je co nejvíce jej využít. Bude pro nás referencí, očekáváme od něj důležitý příspěvek.
Zná svět pneumatik. Jeho znalosti jsou nezbytné a my jsme této příležitosti využili pro pochopení této oblasti. Mnulý rok jsme nebyli tak dobří při využívání pneumatik, které jsme měli k dispozici, to je tedy důvod, proč přišel do našeho týmu."
Felipe Massa s vozem Ferrari 150° Italia v Brazílii (foto: Scuderia Ferrari)
Podle La Gazzetta dello Sport by mohl do Mercedesu naopak zamířit šéf dynamiky monopostů Ferrari - specialista na pneumatiky Marco Fainello, jenž se dle Ferrari pouze přesunul do technického ředitelství průmyslového provozu, kde bude mít na starosti simulace.
K dalším přestupům nesouvisejícími s Ferrari patří odchod závodního inženýra HRT Richarda Connella do Marussie, kde by se měl stát šéfem výzkumu a vývoje.