První z nich je umístěna na dlouhou rovinku mezi zatáčkami číslo sedm a osm, piloti svá křídla budou moci otevírat zhruba 470 m za zatáčkou č. 7. Časové odstupy se budou měřit 40 m před ní.
Pro možnost aktivovat DRS vůz nesmí během velké ceny ztrácet více než 1 sekundu na soupeře před sebou. Během tréninků a kvalifikace není využívání tohoto systému v případě, že má pilot nazuty hladké pneumatiky, nikterak omezeno.
Druhá DRS zóna bude následovat hned po první - od vrcholu zatáčky č. 10 až po brzdění do trojice pomalejších zatáček 11 - 13. Detekce pro tuto zónu bude probíhat 50 m za zatáčkou č. 9.
Mapa okruhu (podklad: formula1.com)
Jas Marina není okruhem, kde by se dalo snadno předjíždět, o čemž se loni přesvědčil například Fernando Alonso, jemuž se za Vitalijem Petrovem s pomalejším Renaultem rozplynul sen o titulu.