Kvůli podobnému problému Ferrari vyměnilo Massovi přední křídlo včetně nosu i v nedělním závodě. Aby se vyhnul problémům, nasadili mu starší specifikaci.
"Bylo dost jasné, že jsme se za určitých podmínek potýkali s podivným chováním předního křídla. Nebylo to vždy, ale bylo to naprosto zřejmé, jak jste viděli," přiznává pro Autosport potíže s vývojem křídla pro budoucí monopost šéf stáje Stefano Domenicali.
"To, co musíme dovézt domů, jsou rozhodně dobrá data, abychom pochopili, co problém způsobuje. Nebo - neřekl bych problém, ale podivné chování toho křídla - protože se jednalo o to specifické křídlo," dodává Domenicali.
Felipe Massa se svým Ferrari 150° Italia na Buddhově mezinárodním okruhu v Indii
(foto: Scuderia Ferrari)
Massovo křídlo podle něj bylo ve všech ohledech stejné jako to, s nímž o víkendu jezdil Fernando Alonso, přestože se objevili pochybnosti o rozdílech v jejich struktuře. Na dotaz, zda křídla byla stejná, Ital odpověděl: "Absolutně, absolutně."
"Obávali jsme se také dalších problémů, proto jsme samozřejmě vyměnili i nos," dodává Domenicali.