Jak by popsal svou první Velkou cenu Singapuru?
Bruno Senna: Byl to těžký závod. Mé první kolo bylo velmi dobré, ale pak jsme začali trpět velmi vysokou mírou opotřebovávání pneumatik. Hodně jsem na to tlačil, abych zajížděl dobré časy na kolo, museli jsme však hodně upravit rozložení účinku brzd, abychom kompenzovali opotřebení zadních pneumatik. Když jsem nasadil měkké pneumatiky, nedržely tak jako super-měkké.
Pak, když jsem najížděl do vlásenky, nejpomalejší zatáčky okruhu, se mi zablokovala kola a já jsem narazil do zdi. Hodně mi to zkomplikovalo závod - jednak jsem tam ztratil hodně čas, a pak také kvůli zastávce navíc.
Odjížděl jsi z okruhu zklamaný?
BS: No, mohlo to pro nás dopadnout lépe, ale dělali jsme, co jsme mohli. Nyní začneme myslet na Japonsko, kde snad budeme moci získat více z potenciálu [vozu] R31.
Bruno Senna v Singapuru (foto: Lotus Renault GP)
Vzhledem k Japonsku - R31 a okruh v Suzuce jdou k sobě více než Singapur...
BS: Ano, mělo by to tak být. Suzuka je rychlejší okruh než Singapur. Při několika příležitostech v několika uplynulých dnech jsme říkali, že Singapur nás poškodí asi tolik, co Monako a Maďarsko. Na druhou stranu Suzuka by nám měla vyhovovat více. Patří k mým oblíbeným okruhům, takže se na ni těším.