Lotus očekává, že bude v Maďarsku konkurenceschopnější

Petr Hlawiczka, 28. července 2011, 06:30 Google+

Podle prohlášení týmu Lotus by jim měl úzký a klikatý okruh Hungaroring vyhovovat. Měli by opět být blíže týmům ze středu pole než v Německu.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 29.07. 10:51) Napište svůj názor
Lotus

Lotus | foto: Caterham F1 Team

Sdílejte článek

Do Maďarska s sebou vezou nový posilovač řízení, který by měl zejména Trullimu pomoci k lepšímu kvalifikačnímu výkonu. Lotus doufá, že se mu podaří překvapit podobně jako v Anglii a postoupí do druhé části sobotní kvalifikace.

"Mohli bychom vidět, jak se rozdíly mezi týmy z obou konců startovního roštu zmenší, což by nám mohlo hrát do karet. V Silverstone jsme ukázali, že naše auta můžeme díky správné strategii dostat do Q2, v Maďarsku to může být stejné," věří Mike Gascoyne.

"Rozhodně máme vliv na plány týmů před námi. Nemohou riskovat, že budou v Q1 až za námi a jezdit pouze na tvrdších pneumatikách, snad se nám tedy v Maďarsku znovu podaří bojovat v sobotu se středem pole a tlačit na to i během nedělního závodu, kde přichází ke slovu naše závodní rychlost," dodává.

chandhok
Během minulého víkendu nahradil v kokpitu Trulliho Chandhok (foto: Renault Sport F1)

Heikki Kovalainen, který na Hungaroringu získal své první vítězství, dokonce věří, že budou konkurenceschopnější než v Silverstone: "Maďarsko je méně závislé na aerodynamické efektivitě. Myslím si, že na kluky před námi zatlačíme o něco více než v místech jako je Silverstone."

Do závodu nastoupí obvyklá dvojice pilotů Kovalainen - Trulli, jenž v Německu musel ke své nelibosti svůj vůz jednorázově přenechat Karunovi Chandhokovi.

Vytisknout

Diskuze: Lotus očekává, že bude v Maďarsku konkurenceschopnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 29.07.2011 10:51 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Mercedes

Foto: Na návštěvě u Mercedesu aneb jak Schumacher s Rosbergem skládali motory

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud