RED BULL
Sebastian Vettel, 1.
Náskok zatím nesleduji, je to dlouhá sezóna. Určitě jsme měli fenomenální začátek. Stejně i pokračujeme, musíme brát každý závod zvlášť, tak, jak přichází. Samozřejmě nemusíme pro vítězství tolik riskovat, ale náš cíl je pořád vítězit. Je to úžasný pocit, jak už jsem dnes řekl, snažíme se dosahovat svého optima. Když máme šanci vyhrát, musíme za tím jít. Když se stane, že nebudeme dost konkurenceschopní, ale budeme stačit na třetí místo, musíme skončit třetí a ne sedmí.
Teď si to všichni užíváme. Pokrok, jakého tým za dva/tři roky dosáhl, je neuvěřitelný. Každičké oddělení se opravdu specializovalo. Musíme pokračovat v tom, co děláme, zůstat hladoví po výhrách a chtiví neustále se zlepšovat.
Nevím, jak moc se toho dnes z pohledu diváka v závodě dělo. Podle mě byl strhující. Tak moc si užívám každé kolo, když je to jen na mně a mém autě. Zezadu na mě vytvářeli nějaký tlak Fernando a Mark, někdy stavěli přede mnou, někdy po mně, pořádně na to šlapali. Z nějakého důvodu mám tuhle trať rád a je tak hladká, je fantastiská. Tým odvedl skvělou práci. Přestože jsme sem přijeli a říkali, že by to mohlo být těžké, zvládli jsme to. Bezchybný víkend, jsem šťastný s jeho výsledkem.
Mark Webber, 3.
Myslím, že jsme měli dojet druzí, ale nestalo se to. Vlastně to byl asi můj nejlepší letošní závod, abych byl upřímný. Bylo to mezi námi třemi dost těsné. Snažili jsme se zvládnout pneumatiky. Byl jsem velmi, velmi spokojený s průběhem závodu a jednoduše to byla moje chyba. Správně jsem odhadl, že mě Fernando při zastávkách předjede, ale nevěděl jsem, jak se bude střední směs chovat po výjezdu z boxů. Byl to risk, který jsem přijal a prohráli jsme. Je moje chyba, že jsem přišel o druhé místo.
Na konci si s námi pohrála převodovka. Měli jsme na McLaren obrovský náskok, takže jsme se doploužili do cíle. Myslím, že to, co jsme dnes viděli, bylo po nějaké době nejtěsnější. Zlepšuju se, chybí mi tak posledních 15 procent, tak je to. Je super závodit proti těmhle klukům. Se svým výkonem jsem spokojený a v příštím závodě budu ještě lepší.
Christian Horner, šéf týmu
Myslím, že Sebastian si užil dnešní odpoledne. Byl to pro něj fantastický závod. Měl to pod kontrolou od začátku až do konce, takže to bylo skvělé odpoledne. Předvedl výborný výkon, závod měl pod kontrolou, i když s Alonsem to bylo těsné. Bylo to ale těžké odpoledne, nebylo to tak lehké, jak by se mohlo zdát. Bylo zde méně předjíždění díky DRS, než jsme čekali, ale měli jsme to pod kontrolou. Bohužel Mark nedojel na druhé pozici, což byla smůla, ale bylo to těsné.
FERRARI
Fernando Alonso, 2.
Byl to zajímavý závod, pro fanoušky muselo být skvělé sledovat můj souboj s Webberem, který trval celý závod. Na začátku jsem byl za ním, takže jsem musel vhodně využít zastávky v boxech abych se před něj dostal. Uprostřed závodu jsem ho předjel v zatáčce č. 12, pak měl Webber dobrou zastávku, jenže na konci se zastávka skvěle povedla nám a tak jsem skončil před ním. Docela často jsme si s Markem střídali svoje pozice.
Druhé místo bylo naším momentálním maximem. Být mezi Red Bully je skvělé. Opravdu jdeme správným směrem a snad se příště dostaneme ještě blíž. Víme, že všichni v týmu i naši fanoušci chtějí vítězství, ale tak dobře na tom teď nejsme. Nezastavíme se, dokud se nám nepodaří přimět letošní auto, aby bylo rychlé.
Felipe Massa, 5.
Byl to dobrý závod strávený neustálým bojem s dalšími jezdci. Snažil jsem se dostat maximum z měkčích pneumatik, protože jsme usoudili, že na tvrdších nebude naše tempo nejlepší. Škoda toho problému při druhé zastávce, kdy jsem ztratil čtyři pět vteřin, stálo mě to šanci bojovat s Hamiltonem o čtvrté místo.
Když uvážím, co jsme dnes viděli, myslím, že jsme měli mít oba vozy před McLareny, ale povedlo se nám to jen z poloviny. Hodně dobře jsem odstartoval, předjel Hamiltona a Fernanda. Pak jsem se pokusil zaútočit i na Webbera, ale zavřel mi dveře a skoro jsme se dotkli, takže Fernando dostal šanci protáhnout se po vnějšku a vrátit mi předjetí.
Měl jsem nějaké potíže s druhou sadou měkčích pneumatik, ale na těch dalších, které byly víc ojeté, to šlo mnohem lépe. Nakonec ani střední směs nebyla tak špatná a zajížděl jsem s nimi konkurenceschopné časy. Teď jedeme na víkend do Silverstonu. Uvidíme, jestli se nám podaří potvrdit vývoj, jaký jsme předvedli v posledních třech závodech. Důležitá také bude volba pneumatik, kterou učiní Pirelli: pokud sáhnou po kombinaci střední/tvrdé, budeto pro nás těžší.
Stefano Domenicali, šéf týmu
Náš jediný cíl musí být vítězství jsme přeci Ferrari, ale dnes, s ohledem na všechny okolnosti, můžeme být s výsledkem spokojení. Byl to vzrušující a vyrovnaný závod. Fernando a Felipe odjeli skvělé závody, bojovali se svými soupeři do samotného konce. Španělský jezdec před domácím publikem dokázal dojet před Red Bullem a zajistit si fantastické pódium. Jedinou špatnou chvilkou byla druhá Felipeho zastávka, která ho možná stála i šanci bojovat s Hamiltonem až do konce o čtvrté místo. Také ale jel dobrý závod, hlavně po startu, kde získal dvě pozice a útočil na Webbera.
Teď musíme pokračovat v důrazu na vývoj vozu a přípravách na Silverstone, kde chceme potvrdit vývoj, kterého jsme dosáhli na okruhu, jehož charakteristika příliš 150°Italii nesedí. Tam se také ukáže, zda jsou technické změny vztahující se k použití výfuků, které doporučila FIA a které budou mít v tom závodě premiéru, vůbec k něčemu. Každý ztratí trochu z výkonnosti, takže jde o to, kdo zaplatí cenu nejvyšší.
MCLAREN
Lewis Hamilton, 4.
Špatně jsem odstartoval a předjela mě obě Ferrari. Potom to byl dlouhý závod tým mě žádal, abych zůstal na trati co nejdéle a já jel celou dobu tvrdě, ale bojoval jsem s přetáčivostí a popravdě jsem s pneumatikami nebyl spokojený. Dojet na čtvrtém místě je pořád dobré a 12 bodů je po posledních dvou závodech slušná porce takže si opravdu nestěžuji. Co se však týče výkonu, dnes jsme nebyli tak rychlí jako v posledních třech závodech. Chtěl bych ale moc poděkovat týmu za několik skvělých dnešních zastávek. V této oblasti jsme udělali několik skvělých zlepšení aopravdu to oceňuji. Takže ještě jednou díky, kluci.
Jenson Button, 6.
Dobře jsem odstartoval, ale pole se do druhé zatáčky sjelo a já uvízl na vnějšku, kde jsem ztratil ve prospěch Nika (Rosberga). Neměl jsem dostatečnou rychlost na rovince, abych ho snadno předjel, ale šel jsem hodně pozdě na brzdy a dostal ho ve druhé zatáčce, což podle mě nečekal. To byl pro mě vrchol závodu. Potom jsem měl slušnou rychlost a využíval jsem měkčí směs tak dlouho, jak to jen šlo.
Uprostřed závodu jsem přišel o KERS, stálo mě to hodně nejen na výjezdech ze zatáček, ale také při brzdění. Takže to celkově nebyl zábavný závod, ale když vezmu v potaz kondici auta, je příjemným překvapením dokončit pouhých osm vteřin za jedním z Ferrari. Máme nicméně před Silverstonem nějakou tu práci.
Martin Whitmarsh, šéf týmu
Někdy vyhráváte, jindy ne. Lewis i Jenson ztratili pozice na startu, zatímco jejich soupeři měli skvělé výjezdy. Tak se naši jezdci dostali do velkého provozu. Je vždycky těžké být ohleduplný k pneumatikám, když v těsné vzdálenosti sledujete jiné vozy. Za takových podmínek jeli dnes odpoledne Lewis a Jenson dobře Jenson navíc postižený selháním KERSu a výsledkem byl zisk užitečných 20 mistrovských bodů.
Teď se cirkus formule jedna stěhuje na Santander Velkou cenu Velké Británie, která je domácím závodem Vodafone McLaren Mercedesu. V Barceloně, Monte Carlu a Montrealu jsme měli nejrychlejší auto, ale dnes ve Valencii tomu tak nebylo. Můžete to vzít jako záruku, že v následujících deseti dnes uděláme maximum možného, abychom se ujistili, že budeme mít v Silverstonu co nejrychlejší vůz.
MERCEDES
Nico Rosberg, 7.
Se sedmým místem jsem spokojen, protože to bylo naše maximum. Bylo skvělé, že jsem na začátku předjel Jensona. Dobře jsme zvolili strategii tří zastávek. Díky systému DRS jsme viděli i několik hezkých předjetí. Nyní se musíme soustředit na naše dva domácí závody a trochu zmenšit mezeru mezi námi a špičkou pole. Věřím, že celý tým bude před Silverstone tvrdě pracovat. Těším se, že budu závodit před mnoha lidmi z týmu a jejich rodinami.
Michael Schumacher, 17.
Nebyl to dobrý závod. Vše skončilo v 15. kole, když jsem se srazil s Petrovem. Škoda, nejspíš bych získal body...Mohl jsem dokončit na pozici, na které jsem startoval, ale to jsou spekulace. Petrova jsem viděl celkem pozdě, i když jsem věděl, že tam někde je a tak jsem brzdil co nejpozději, abych projel zatáčku vedle něj. Pak se mi ale zablokovalo kolo a kvůli tomu jsem do něj narazil. To byla čistě moje chyba. Pak už jsem jenom dovezl vůz do cíle. Nyní se těšíme do Silverstone, kde jsme doma.
Ross Brawn, šéf týmu
Nico maximálně využil potenciál auta a předvedl bezchybnou jízdu. Nic víc jsme neočekávali. Michaelova nehoda byla frustrující, protože zpočátku jel podobně jako Nico. Pneumatiky se také chovaly dobře, nezaznamenali jsme žádné problémy, což je krok vpřed. Naše cíle jsou ale vyšší než sedmé místo. Proto budeme dále pracovat na zlepšení vozu.
TORO ROSSO
Jaime Alguersuari, 8.
Jsem s výsledkem opravdu spokojen, obzvlášť když jsem se kvalifikoval až jako osmnáctý. Vyplatilo se nám soustředit se na nastavení vozu pro závod. Byl to úžasný závod a chtěl bych poděkovat všem mechanikům, kteří tvrdě pracovali na mém voze po celý víkend. Dnešní výsledek je tedy i pro ně skvělou odměnou. Stále mám však problém s pneumatikami během kvalifikací, ale v závodě už je umím používat lépe, což je důležité, protože body se udělují pouze za závod. Celou dobu jsme jeli stálým tempem, to bylo klíčem k tomuto výsledku a bylo to poprvé za celou sezonu, co jsem měl z vozu tak dobrý pocit. Důležitým faktorem byly také úpravy, které tým na voze provedl, protože fungují skvěle. To vysvětluje, proč jsem jel tak dobře.
Sebastien Buemi, 13.
Nejdříve chci pogratulovat Jaimemu ke skvělému závodu. Přivezl celému týmu důležité body. Měl jsem dobrý start, předjel jsem pár vozů přede mnou, zpočátku jsem měl dobrou formu. Potom se ale projevila degradace pneumatik, zpomalil jsem a už jsem nebyl schopen předjíždět soupeře. Vůbec nevím, proč jsem nebyl tak rychlý jako Jaime, budeme se muset podívat do dat. Jsem sice zklamaný, ale můžeme to vyřešit a za dva týdny v Silverstone být lepší.
Franz Tost, šéf týmu
Myslím, že do budoucna můžeme klidně odepsat kvalifikaci a šetřit pneumatiky do závodu! Ale teď vážně, celý tým odvedl skvělou práci s dvou zastávkovou strategií pro Alguersuariho. Jaime ukázal, že umí zajet dobrý závod, dobře odstartovat a probojovat se až na body. To, jak bránil svojí pozici v závěrečných kolech bylo impozantní. Celkově jde křivka jeho výkonnosti nahoru, takže můžeme čekat další podobné závody.
Buemi jel odlišnou strategii. Bohužel ze svých kratších stintů nedokázal vytěžit tolik, kolik by potřeboval. V rámci šampionátu odvedl tým dobrou práci, byli jsme před Sauberem a Force Indii, našimi největšími rivaly. Musím také pogratulovat všem, kdo pracovali ve Faenze a Bicesteru, protože jsme měli na voze spoustu nových součástek a pracovaly skvěle.
FORCE INDIA
Adrian Sutil, 9.
Dojet na devátém místě je skvělé a jsem rád, že jsme o víkendu z auta dokázali dostat maximum. Dobře jsem odstartoval, dostal se před Heidfelda a v prvním stintu se dokázal držet Schumachera. Snažil jsem se ze všech sil, ale neměl jsem příležitost se před něj dostat. Uprostřed závodu jsem měl trochu volného prostoru, dobré tempo a byli jsme osmém místě. Po poslední zastávce jsem vyjel za Alguersuarim, který jel na dvě zastávky. Vyzkoušel jsem všechno, co jsem mohl, abych se před něj dostal, ale DRS zóna předjíždění moc neulehčuje a musel jsem se spokojit s devátým místem. Auto se dnes příjemně řídilo a jsem kvůli celému týmu moc rád za výsledek.
Paul Di Resta, 14.
Nejsem si jistý, jestli jsme dneska zvládli strategii. V prvním stintu bylo několik kol, kde už jsem měl absolutně sjeté pneumatiky a nezastavili jsme včas. Zapracovali jsme na tom při druhé zastávce, kdy jsem se dostal před Heidfelda a Barrichella, ale znovu jsem o ta místa přišel při poslední zastávce. Je to těžké, když pneumatiky odejdou, stojí vás to tak dvě a půl sekundy na kolo, což je při tak těsném souboji uprostřed pole dost. I beztak by bylo těžké získat nějaké body, protože předjíždění bylo těžší, než jsem si myslel, dokonce i s DRS zónou. Takže to nebyl nejlepší víkend, ale hodím to za hlavu a budu se těšit na svůj domácí závod v Silverstone.
Vijay Mallya, šéf týmu
Dva body získané Adrianem jsou vítanou revanší za velmi povedený víkend. Auto pracovalo dobře od začátku tréninků a Adrian neudělal ani chybičku. Jediným stínem je, že jsme nedokázali překonat Toro Rosso Alguersuariho, který se před Adriana dostal díky strategii dvou zastávek. Paul znovu předvedl bojovnou jízdu, ale měl smůlu s tím, jak se strategie vyvinula. Byla to připomínka toho, jak může zastávka o jediné kolo déle být příliš pozdě s ohledem na pozici na trati. Takže z Valencie odjíždíme spokojení s návratem na body a odhodlaní pokračovat v dobré formě i na Silverstonu, okruhu, který je pro naši továrnu blízký a v závodě, který má každý rád.
RENAULT
Nick Heidfeld, 10.
Dnes nás náš start stál lepší výsledek. Ztratil jsem na úkor Adriana (Sutila) pozici a pak jsem musel tvrdě bojovat, abych neztrácel dál. Dojel jsem více méně tam, kde jsem jezdil celý závod. Jednou se mi podařilo ho předjet, ale on využil DRS a předjel mě zpět, já už bohužel nebyl schopen na tento útok odpovědět. Byly by to další body pro tým, opravdu jsem nečekal, že dojedu za jedním Force India a jedním Toro Rosso. Celkově jsme se během tohoto víkendu hodně snažili, ale nebyli jsme schopni být stejně rychlí jako ti, se kterými bychom se chtěli měřit. Zůstáváme optimisty, protože Silverstone je trať s rychlými zatáčkami a naše auto se v těchto podmínkách chová dobře. Musíme si také počkat, jak nová pravidla ovlivní naše auta, ale já si myslím, že to bude mít pozitivní dopad na náš tým.
Vitalij Petrov, 15.
Samozřejmě, že jsem s dnešním závodem nespokojený. Byl jsem překvapený, že nám moc neseděly pneumatiky. Někteří naši konkurenti byli schopni zajet závod se dvěma zastávkami, ale my jsme potřebovali tři. Víme, že výkon našich aut zde nebyl fantastický. Závod ukázal, že musíme tvrdě pracovat, protože můžeme jednoduše dojet v TOP 10.
Eric Boullier, šéf týmu
S ohledem na naší kvalifikaci jsme čekali víc. Startovat z 9. a 11. pozice je dost na to, aby oba vozy dokončily na bodech. To se ale nestalo a po špatném startu museli oba jezdci bojovat, aby se dostali zpět. Nick přivezl další bod, takže jsme stále na čtvrtém místě mezi konstruktéry. Víme, že máme rychlé auto, ale musíme zjistit, proč nedokážeme zmenšit rozdíl mezi námi a týmy, které jsou před námi.
SAUBER
Sergio Pérez, 11.
Zpočátku jsem měl problémy na tvrdší sadě gum, ale přilnavost jsem neměl ani na měkkých. Pak jsem ztratil hodně času kvůli modrým vlajkám. K návratu to nebyl lehký závod. Jsem šťastný, že mohu znovu závodit. Dal jsem do toho 100%, ale lepší to asi být nemohlo. Nyní provedeme analýzu dat, abychom zjistili, jak se zlepšit do Silverstone.
Kamuj Kobajaši, 14.
Byl to pro mě velmi těžký závod. Neměl jsem dostatek výkonu abych mohl bojovat a celou dobu jsem se trápil. Zacházet s pneumatikami nebylo lehké. Šetřil jsem je jak jen to šlo, ale velmi rychle odešly. A když jsem chtěl trochu přitlačit, byl přede mnou velký provoz a nešlo to. Určitě máme co na práci.
Peter Sauber, šéf týmu
Až dodnes jsme uměli s pneumatikami zacházet lépe než ostatní, ale dnes tomu tak nebylo. Po celý víkend jsme nebyli dobří, víme, že můžeme dělat i lépe.
James Key, technický ředitel
Jsme zklamaní, že nejsme mezi Top 10. Sergio skvěle dojel závod jen s jednou zastávkou, což zde nikdy nebylo lehké. Ke konci nebyl moc daleko od pilotů na bodech. Zdržely ho modré vlajky, ale jinak skvěle vydržel na pneumatikách. Kamuj jel na dvě zastávky, startoval na měkčí sadě, pak přezul na tvrdší a závěr závodu odjel znovu na měkké sadě gum. To moc nefungovalo. Tři zastávky by asi byly lepší. Předjíždění je zde velmi složité, takže dostat se na body z míst, odkud jsme startovali, také není lehké. V Silverstone se ale můžeme zlepšit, protože je to úplně jiná trať než poslední tři.
WILLIAMS
Rubens Barrichello, 12.
Dnes jsem hodně tlačil na limit a s výsledkem jsem spokojen. Tým tvrdě pracoval na tom, aby vyvinul nová vylepšení, takže je mi líto, že to nedopadlo lépe, ale měli bychom být rádi, že jsme porazili i lepší týmy než jsme my.
Pastor Maldonado, 18.
Start se nepovedl a ztratil jsem pár pozic. Potom jsem musel brzy vyměnit tvrdší sadu, protože vůbec nefungovala. To nás přinutilo ke třem zastávkám. Z konce pole už jsem se ale nemohl dostat výš. V Silverstone budu snad bojovat o body.
Sam Michael, technický ředitel
K zisku bodů bychom potřebovali více výkonu. Strategie, které zvolilo Toro Rosso a Sauber jim dovolily nás přeskočit. Rubens jel konzistentní závod, bojoval s vozy okolo sebe. Pastor špatně odstartoval a pak měl nízký tlak v tvrdších pneumatikách, proto je musel vyměnit velmi brzy. Do Silverstonu nás čeká spousta práce.
LOTUS
Heikki Kovalainen, 19.
Pro mě to byl velmi povedený závod. Jsem rád, že jsme po Monaku a Kanadě, kde jsem se necítil úplně spokojený s autem, vrátili k formě ze začátku sezóny. Dnes bylo opravdu velké horko, ale celé odpoledne mi bylo dobře fyzicky jsem se na tohle teplo připravil, takže vůbec nebylo těžké jet tvrdě až do konce. Neměl jsem žádné potíže a poté, co jsme přešli ke třízastávkové strategii, jsem dokázal udržet tempo po každé ze zastávek. Víme, v čem musíme zlepšit vůz, abychom mohli bojovat s týmy vpředu. To časem přijde, ale je to dlouhodobý cíl. Jsme určitě na správné cestě.
Jarno Trulli, 20.
Tohle byl pro mě dobrý závod. Zkusili jsme několik různých strategií, abychom využili všechny své možnosti. Sice jsem měl už ke konci úplně sjetou druhou sadu pneumatik, ale užil jsem si to. Věděli jsme, že na této trati budeme muset celou dobu tvrdě pracovat, abychom z toho něco dostali, ale pro tým je uspokojivé dostat do cíle oba vozy a být dost daleko od aut za námi.
Tony Fernandes, šéf týmu
Dost dobrý den. Jsem rád, že obě auta dojela, ale mohla by dojet o něco výše, neboť pořád zlepšujeme svou konkurenceschopnost. Je pochopitelně velká výzva najít půl vteřiny, které nás dostanou k týmům uprostřed pole, ale vše potřebné, co nás k tomu může přiblížit, je na svých místech. Najdeme víc přítlaku a budeme dál růst, ve výkonu i zkušenostech. To je důvod, proč vidím dny jako ten dnešní jako další krok správným směrem.
Mike Gascoyne, technický ředitel
Velmi solidní závod od obou jezdců. Zvažovali jsme dvě zastávky pro oba, ale když jsme viděli vysoký stupeň degradace pneumatik na Heikkiho voze, změnili jsme to u něj na tři a Jarna nechali na dvou, abychom jim dali oběma šanci bojovat. Jarno Heikkiho skoro předjel na posledních zastávkách, ale čerstvé gumy Heikkimu umožnily udržet se vpředu. Hlavní cíl dnes bylo dojetí obou, takže jsem rád, že se to podařilo. Tohle nebyl typ trati, na kterém jsme nejrychlejší, ale přesto jsme dojeli dobře a s do Silverstonu vyrážíme dobře naladění.
VIRGIN
Timo Glock, 21.
Docela pozitivní víkend. Všechno šlo hladce a bez problémů. První kolo se mi povedlo, předjel jsem Lotusy a jedno Toro Rosso. Když povolili používání DRS, už jsem za sebou Jarna a Heikkiho nemohl udržet. Na konci už jsem musel šetřit palivo. Jsem spokojen, ale je trochu ostuda mít tak bezproblémový závod a dokončit až 21., odkud jsem startoval. Víc jsem ale nemohl dělat, protože ostatní také neměli problémy.
Jerome D'Ambrosio, 22.
Jsem s výsledkem závodu spokojenější než s kvalifikací. I když jsem v prvním stintu ztratil, druhý stint už byl lepší a je to pro mě skvělá zkušenost. Nyní ještě musím zlepšit své sobotní výkony, ale jinak jsem spokojen.
John Booth, šéf týmu
Potěšující výsledek, oba vozy dojely do cíle, Jerome navíc předjel Liuzziho. Dojeli jsme tedy tak, jak na tom oproti soupeřům skutečně jsme, tedy před HRT a za Lotusem. Trochu jsme se přiblížili našemu největšímu rivalovi, ale jinak je 21. a 22. místo trochu zklamáním. I strategie fungovala, i když jsme možná poprvé mohli Jeromeho zavolat do boxů o trochu dřív. V tom kole ale stavěl Timo...Timo měl ke konci nedostatek paliva, takže musel přejít do úsporného režimu. Nyní se vrátíme do továrny a připravíme se na domácí závod v Silverstone. Těšíme se na nové boxy a doufáme, že naší výkonnost udržíme i v následujících závodech.
HRT
Vitantonio Liuzzi, 23.
Byl to opravdu náročný závod, protože jsme se trápili s pneumatikami. Už od pátku jsme věděli, že to nebude snadné, protože se zadní pneumatiky přehřívají, proto jsme jeli na tři zastávky, ale bohužel jsme nemohli bojovat s Virginem. V prvních dvou stintech jsme bojovali, ale oni jeli o jednu zastávku méně, proto nám ujeli. Musíme dnem i nocí pracovat na zlepšení vozu, pokud chceme udržet krok se soupeři. Je to ostuda, takhle se ukázat před domácím publikem, ale musíme se soustředit na zbytek sezony.
Narain Karthikeyan, 24.
Jak jsme očekávali, bylo obtížné řídit auto, protože se přehřívaly pneumatiky. Také jsme po celý víkend měli problémy s brzděním. Snažil jsem se držet se zbytku pole, ale v sedmém kole jsem udělal chybu a od té doby jsem jel osamocený na konci pole. Dokončil jsem, ale není tu mnoho pozitiv, která bych si mohl z dneška odnést. Měli jsme ale skvělou podporu domácích fanoušků.
Colin Kolles, šéf týmu
Celý víkend jsme měli problém s pneumatikami, hlavně se zadními. Degradace gum byla moc vysoká, proto jsme museli jet na tři zastávky. To bylo moc, protože naši soupeři jeli jen na dvě. Kvůli tomu jsme nemohli zajet lepší výsledek. Máme hodně co zlepšovat, hlavně aerodynamiku a zadní část vozu, abychom dosáhli našich cílů v šampionátu.