Lotus v současnosti využívá služeb Aerolabu a jeho tunelu v Itálii. Práce na aerodynamice od září doplní využíváním jednoho ze dvou zařízení Williamsu.
"Existuje několik důvodů, proč mě podpis této smlouvy těší. Z praktického hlediska plynou z rozšíření aktivit v aerodynamickém tunelu očividné přínosy. Využitím jednoho t tunelů, které jsou v Británii na úrovni, hned pomůžeme Marianne Hinsonové (šéfka aerodynamiky a CFD) a jejímu týmu, aby mohl efektivněji pracovat v jedné z klíčových oblastí rozvoje našeho týmu," říká šéf Lotusu Tony Fernandes.
"Další částí dohody je to, že Frankovi Williamsovi, Patrickovi Headovi a Adamovi Parrovi dlužím skvělou dohodu, protože byli prvními lidmi, s nimiž jsem ve Formuli 1 začal pracovat.
Společnost AirAsia byla hrdým sponzorem jejich týmu a Frank, Patrick a Adam hráli klíčovou roli v mém poznávání světa Formule 1. Jsem tedy velmi potěšen tím, že budeme dále společně pracovat s tím, jak se Team Lotus stává seriózní sílou F1," dodává Fernandes.
Lotus bude spolupracovat s Aerolabem a Williamsem do té doby, než dostaví svůj vlastní aerodynamický tunelu v Hinghamu.