Obě zóny budou následovat těsně za sebou: v Montrealu tedy piloti budou moci DRS využívat během závodu na posledních dvou rovinkách, tedy před finální šikanou a na startovní/cílové rovince. Detekce vzdálenosti pro obě rovinky bude probíhat na stejném místě - před pomalou vlásenkou, která jim předchází.
Software, který umožní dvojnásobné využívání během jednoho kola, byl poprvé dostupný teprve v Turecku, ale ještě nebyl řádně prověřen. "Měli jsme ho k dispozici teprve v Turecku. Byl podle mě příliš nový a já jsem se chtěl ujistit, že nebude mít žádné chyby. Zde to podle nás není vhodné, protože ideálně potřebujete na sebe navazující rovinky, protože když jsou dále od sebe, stává se to složitějším," popisuje Whiting.
"První reálnou příležitostí podle nás bude Montreal. A současně plánujeme, že ve Valencii se [DRS zóna] bude nacházet mezi zatáčkami 10 - 12 a znovu mezi zatáčkami 14 - 17," dodává ředitel závodů F1.
FIA rovněž potvrdila, kde povolí využívání nastavitelných zadních křídel v Monaku. Žádné překvapení se nekoná, hrátky s touto technickou vymožeností pilotům umožní na krátké startovní/cílové rovince. V tunelu její využívání zakázala i během tréninků a kvalifikací.
Oznámila dále, že piloti nebudou moci DRS využívat ani během tréninků a kvalifikace ve velmi rychlé zatáčce Eau Rouge na belgickém okruhu ve Spa-Francorchamps.