"Pro omezení vlivu degradace těchto nových pneumatik Pirelli toho nemůžete moc udělat. Dobré však je, že vůz R31 je k pneumatikám celkem šetrný ve srovnání s ostatními vozy, což je pro nás skutečně pozitivní," říká Heidfeld před nadcházejícím závodem v Barceloně.
"Myslím, že pilot obecně může využíváním vozu situaci pomoci, ale ještě důležitější je nastavení. Pokud je vůz předem dobře připraven, můžu nás dostat do dobré pozice," pokračuje.
S nastavením by ve Španělsku neměli mít problém, navíc podle Heidfelda týmy se sofistikovanými simulátory nebudou mít tak velkou výhodu, jako na jiných okruzích: "Dostaneme se do toho rychle, protože celý tým tento okruh dobře zná. Týmy využívající simulátor zde nebudou mít až takovou výhodu."
Záď Heidfeldova Renaultu R31 v Istanbulu
(© foto: Renault F1)
"Musíme se soustředit na to, abychom z něj dostali co nejvíce, ale na závěry ohledně konečné pozice v šampionátu je ještě brzy. Ferrari nejsou moc daleko před námi - Felipe dojel ve dvou případech za mnou a nemá tak velký bodový náskok, takže mým cílem je jej v tabulce co nejdříve dostihnout," klade si ambiciózní cíl německý pilot.