Po nevýrazném úvodu do sezony (žádné podium ze tří závodů) bylo všem jasné, že je někde problém. Vždyť ještě během předsezonních testů patřila Scuderia podle dosahovaných časů k favoritům. Na poslední test do Barcelony však přivezla balíček nových dílů a vše začlo nějak váznout.
Před závodem v Šanghai zjistili inženýři kolem Aldy Costa, že celou dobu monopost vyvíjeli podle špatných dat z aerodynamického tunelu. Zařízení opravili a to hned začalo vykazovat správná data, tedy alespoň podle Auto Motor und Sport. Celé zařízení mělo být vyladěno a překalibrováno minulý čtvrtek ve Vairanu. Teď už vše funguje tak, jak by mělo.
Ferrari ztratilo díky špatnému nakalibrování svého zařízení asi dva měsíce vývoje, které se bude muset pokusit v následujcích týdnech dohonit. Costa již v Asii ohlásil, že se zaměří na vývoj flexibilního předního křídla. V plánu je také zlepšení využítí výfukových plynů.
První novinky by se měli na vozech Ferrari objevit už příští týden v Istanbulu, nicméně i konkurence ohlásila, že doveze výrazná zlepšení. Vzhledem k tomu, že pro tým okolo Costy byl čas, který měli po odstaranění problému v tunelu, docela krátký, je velice pravděpodobné, že Ferrari bude potřebovat víc závodů, než se změny zásadněji projeví.