"Jsme velmi motivováni a dobře naladěni, protože bychom už měli mít to přední křídlo," uvedl včera na okruhu Liuzzi. "Všechno by mělo být už v pořádku, takže by mělo dorazit před začátkem zítřejších tréninků. Máme spoustu nových dílů a věříme, že budeme v mnohem lepší formě než v Austrálii.
Nemůžeme říci, že se budeme pohybovat uprostřed startovního pole během závodu, ale jsem si jistý, že stáhneme ztrátu a budeme docela blízko Virginu. Malajsie je nejnáročnější tratí na splnění pravidla 107 %, ale jsem si docela jistý, že pokud nepostoupíme, ostatní týmy se budou trápit, protože naše rychlost se hodně zlepší a stáhneme náskok našich soupeřů.
Náš problém s časy na kolo souvisel s nedostatkem kilometrů, protože během sedmi kol můžete těžko zajet dobrý čas s vozem, s nímž jsme nikdy nevyjeli. Je úplně jiný než ten loňský, úplně se změnila celá záď."
Staré (nahoře, Melbourne) a nové (dole, prezentace) křídlo
"Měli jsme problémy, protože jsme nemohli použít přední křídlo, které bylo vyvinuto pro tento vůz a jeho aerodynamiku, navíc jsme měli několik dalších problémů.
Všichni proto byli proto překvapeni, jakých časů jsme dosáhli během tak krátké doby. Byla škoda, že jsme měli v sobotu dopoledne stupidní problém, jednalo se jen o tlačítko, které vypnulo auto. Po absolvování třetího tréninku bychom tedy bývali v mnohem lepší pozici pro kvalifikaci," prozradil Liuzzi, podle něhož přináší nové přední křídlo jejich vozu F111 0,5 - 0,7 sec na kolo.
Hispania se navíc dohodla s Mercedesem na využívání jednoho z jejich aerotunelů, v němž Němci kvůli Dohodě o omezení zdrojů (RRA) letos nemohou testovat, pro účely aerodynamického vývoje monopostu F111 v následujících měsících.