"Tým prozkoumal uvolnění podlahy v Melbourne: zdá se, že spojení přední části podlahy s šasi bylo narušeno, a tak to poškození ke konci závodu vypadalo dost vážně. Bylo příjemné vidět, že auto vydrželo hrubější zacházení. Ale i tak se budu snažit jet příští týden v Malajsii opatrněji," popisuje Hamilton.
"Po rychlosti, kterou jsme prokázali v Melbourne, si myslím, že můžeme mít dobrý závod i v Malajsii. Albert Park je skvělou tratí, ale na okruhu, jako je Sepang, budou rozdíly mezi vozy zřetelnější.
Opravdu se těším na využívání KERSu i DRS. Rychlé změny směru, které zde zažíváte, když vůz sedí jako přibitý, jsou skvělé. Myslím si, že díky oběma systémům budou vozy senzační, obzvlášť v kvalifikaci," dodává pilot McLarenu.
Jeho šéf Martin Whitmarsh říká: "Nemyslíme si, že by Melbourne ukázalo tu nejlepší formu našich soupeřů, což nás motivuje k tomu, abychom na výkonu přidali co nejvíce.
Papírově to vypadá dobře: byli jsme potěšeni tím, že naše vylepšení pro Melbourne pracovala tak, jak jsme očekávali a že výkonnost vozu v rychlých částech Albert Parku ukázala, že si poradíme i v Sepangu.
Realitou přesto zůstává, že jsme na nejrychlejší čas v kvalifikaci ztráceli a v cíli [závodu] jsme byli druzí, ne první. Našim cílem je stáhnout tento náskok a dostat Lewise a Jensona do pozice, z niž by mohli vítězit."