Můžeme mít problémy, přiznává Glock

Pavel Šašek, 31. března 2011, 18:36 Google+

Timo Glock po prvním závodě letošní sezony silně pochybuje o jejím bezproblémovém průběhu. Přiznává, že problémem by mohl být kvalifikační limit 107%.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 01.04. 16:06) Napište svůj názor
Glock, Timo

Glock, Timo | foto: Manor Racing

Sdílejte článek

Po testech byl Virgin optimistický, jelikož se zdálo, že jejich výkonnost oproti loňsku stoupla. Jenže po první Velké ceně, ve které se vozy MVR-02 umístily až na úplném konci startovního pole, už Glock tak optimistický není. Podlě něj, když už se podařilo namontovat do vozu takovou nádrž, aby mohl vůz ujet celý závod, pro změnu zase chybí rychlost. 

"Strukturu týmu jsme posílili, práce mechaniků a inženýrů je lepší než v minulém roce. Ale výkonnost už tak skvělá není, udělali jsme krok zpět. Ostatní udělali obrovský krok vpřed. My takových kroků schopni nejsme. Nejsme tam, kde bychom být chtěli, a to prostě není možné. Musíme s tím něco dělat."

Vozy Virginu se v kvalifikaci také přiblížily limitu 107%, ale kvalifikovat se dokázaly. To ovšem nemusí být v dalších závodech pravidlem. V Malajsii už by to tak být nemuselo.

"Trochu náskok jsme měli, náš čas byl okolo 105%. Ale pokud s tím rychle něco neuděláme, můžeme mít velké problémy. Nemáme potíže s vyvážením vozu, ale s přítlakem. To si musí lidé z týmu uvědomit," nešetřil kritikou vozu Glock.

Navíc i připustil, že na vině může být hlavně to, že celý vůz byl navržen pouze pomocí technologie CFD a že nedostatek testování v tunelu je znát: "Mohlo by to tak být. Ostatní také používají CFD, ale kombinují ho s aerodynamickým tunelem. Takže musíme přijít na nějaké řešení."

Vytisknout

Diskuze: Můžeme mít problémy, přiznává Glock

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 01.04.2011 16:06 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Fernandes, Tony

Tony Fernandes obdržel Řád britského impéria

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  3. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. "Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud