DISKUZE K ČLÁNKU Zprávy z testů - I druhý den v Barceloně dominoval Red Bull (+foto)

Poslední testování před vypuknutím letošní sezóny formule jedna je v plném proudu. Sledujte druhý den testů společně s F1News.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zprávy z testů - I druhý den v Barceloně dominoval Red Bull (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 10.03.2011 07:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 09.03.2011 15:54
Tak lepsie by som to nepopisal ani ja 19 18»
» uzivatel000598 (Hlasoval 1 člověk) 09.03.2011 16:13
no ted už je to s tim McL o neco lepsi...ale… »
» uzivatel000587 (Hlasoval 1 člověk) 09.03.2011 17:42
viete co by bola haluz? ked budu prve styri… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

erdedy

erdedy

XXX
McMatej:

Sorry 04
Necital som všetko podrobne a prehliadol som Tvoj post (vcera o 18:59). To je "nepriama" odpoved na moju otázku. 03 tým je "všetko" vysvetlene.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
20 Co to? Na mně musíš polopatě, obzvlášť takhle na večer. Kdo "někdo", jakou "teorií", co myslíme .... fakt jsem z obrazu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

erdedy

XXX
Podporu ma! A hneď som to konzultoval s aero oddelením! 12
Teraz vazne: Hlavne to ma celkom "dobrú logiku" (teda aspoň ja tam vidím najmenej rozporov 04 ) neriešim teraz nejaké "Re" alebo "nadkriticke" rýchlosti prudenia. Jednoducho tak mi to nejak (sice velmi zhruba) "vychadza" a uz ste sa aj tak "trochu" zhodli aj s Petrom a to mi stačí 18 01 (pomery koľko do difuzora a koľko "von" tiež nehraju teraz rolu - proste sa mi tá myšlienka páči a basta 04 )

Mimochodom - to čo tu prezentuje "niekto" 04 - nieje to v rozpore práve z "teóriou"? Teda ked sa bavíme/myslíme termín "nadkriticke prudenie" (je to "to čo myslím/e"?) Aj ked na princíp/efekt ako taky "to nema až taky vplyv" (nehovorím o výkonnosti/pouzitelnosti/nasaditelnosti/funkcnosti v reale). Pýtam sa lebo naozaj niesom "aerodynamik".

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
Zmenili polarizaciu z V na H 18

Sofistikované riešenie ako obísť pravidlá FIA a spristupneni/zverejnení radiovej komunikácie.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000190

uzivatel000190

XXX
[odkaz na stránku]
Že by testovací věž nevydržela? 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000190

uzivatel000190

XXX
[odkaz na stránku]
To uchycení předního křídla u ferrari trošku přehnali ne? 04 Každopádně při představení nekcali, že to auto bude na první závod úplně jiné.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

stefa

XXX
z těch fotek Mercedesu ja znova patrný, že problém s přehříváním, i přes mnoho dodatečných otvorů, nebyl dořešen. Zvlášt fotka číslo 8.no uvidíme 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

erdedy

XXX
Lojzko:

Nie "odladené" ale "odhalené".

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
O nadkritické rychlosti ani čárka. Nebo jsem četl jiný článek.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
Tak to si byl ty? Já jsem taky z nudy přeložil a Jura mi odepsal, že chvíli přede mnou to dostal od někoho jiného. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
Vážně myslíš, že z výfuku proudí výfukové plyny rychlostí zvuku? 340 m/s? Hrubým odhadem - výpočtem se mi to moc nezdá. Ale z principu je to nakonec jedno.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Myslím, že sme sa už dostali do finále. Tým, že nadkriticky prúdiace plyny prúdia stranou, vytvárajú pod autom podtlak a zpredu vťahujú do difúzora viac vzduchu, ktorý kôli podtlaku prúdi aj rýchlejšie. Je nám všetkým jasné, že každý z jazcov radí tak, aby nešiel zhruba pod 12 000 a točí do tých 18 000 ot./min., takže tá prítlačná sila je značná aj pomalších zátačkách. Túto (oktechniku už pred časom vysvetľoval Mark. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000587

uzivatel000587

XXX
viete co by bola haluz? ked budu prve styri najrychlejsie auta sezony auta redbullu a toro rosso a ostatni by ich nevedeli dobehnut. to by vypek 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000324

uzivatel000324

XXX
Petr alebo kto sledoval podrobne dnesne casy. Viete zhodnotit/porovnat ako kto jazdil pri dlhych stinoch? RB, F, MCL, Merc?

dik

dodo

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000157

uzivatel000157

XXX
Nedalo mi to včera, tak jsem jim těch pár slovíček do češtiny přeložil. Se ty vlaječky tam tak rozrůstaly, tak abychom nebyli jako "formulový" národ pozadu 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
Tak to jsem ani nečekal, že má kacířská myšlenka má takovou podporu. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000598

uzivatel000598

XXX
no ted už je to s tim McL o neco lepsi...ale tech problem...uf uf...to bude neco tahle sezona...dyz uz budou rychly tak proste nedojedou..takhle to vidim...a to ze spolehlivost byla nejslinejsi zbran mcl v poslednich nekolika letech

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
NAdkritiskou rychlostí myslíš rychlost vyšší než rychlost zvuku? No nevím, s tím bych byl opatrnej.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
Tak lepsie by som to nepopisal ani ja 19 18 18 18

Inac som "sem" to video hodil aby som podporil "Tvoju" 03 teoriu.
Totiz - cital som "Tvoju" uz (nahodou, niekde 04 ) "predtym", cca ked sa prvykrat objavili obrazky od scarbs-a ako si "trochu" nesuhlasil s "jeho" vysvetlenim. 03 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
Asi tak. Inak aj z toho videa (cca 14-15sec) je patrne, ze nie vdetko prudi von ale cast "do".
Jo a data z Renaultu - tak to "nemozem sluzit" 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama