"Když jsem nastoupil s novým managementem, měli jsme vlastní nápady a plány a není to ničí chyba - ani akcionářů, ani pana Fernandese," uvádí Bahar.
"Máme jasnou vizi, kudy se v budoucnu ubírat. Jako s každým obchodním vztahem stavíte na dobrých podmínkách a pokud se zdá, že to je výhodné pro obě strany, pokračujete. Pokud ne, končíte - je to jako s manželstvím. A tento vztah se ukázal jako neúspěšný," filozofuje šéf Group Lotus, který prohlašuje, že má podporu akcionářů (tedy mateřské státní automobilky Proton) pro soudní bitvu.
Je sice hezké, že se bude snažit vyhout soudnímu jednání, přesto by ale zůstal viset otazník nad protiprávním vypovězením pětileté licenční dohody na používání jména Lotus, kterou Proton loni s Fernandesem uzavřel.
Dany Bahar s herečkou Demi Moore
Jak to vidí druhá strana? Podle Fernandese se během posledních několika týdnů nic nového neudálo a nechápe, jak si může Bahar myslet, že se něco změnilo: "Může doufat v nějaké vyrovnání, momentálně však žádné přijatelné nevidím."
Výkonný ředitel Team Lotus Riad Asmat dnes upozornil na rozdíl mezi dvěma Lotusy: "My jsme konstruktéři, nikoliv sponzoři. Je to naprosto jasné, na roštu budou dva vozy Team Lotus a dva Renaulty, u nichž je jako konstruktor veden Renault. Ty se Lotus se je rozhodl z nějakého důvod sponzorovat."
A také potvrdil, že Bahar se je kvůli snaze mimosoudně se dohodnout dodnes nekontaktoval: "Nic nám nedali najevo - dosud jsme s nimi nehovořili."