"Pro mě to nepředstavuje vůbec žádný problém, čtyři jsou lepší než dva," uvádí Bahar pro BBC Radio Norfolk. "O problému, který teď média zveličují, jsme jednali přímo s našimi akcionáři v Malajsii a s majiteli závodního týmu 1Malaysia [letošní Lotus Racing Tonyho Fernandese], a opravdu se nás to netýká."
"Osobně si však myslím, že čtyři Lotusy na trati jsou lepší než dva. Nic proti tomu nemám," dodává generální ředitel Group Lotus, podle něhož má jeho společnost větší šanci na úspěch a díky spojení s Renaultem navíc za menších nákladů, než kdyby podporovali Fernandesův tým. "Podle mě to je strategické rozhodnutí, jestli chcete budovat tým od nuly, což je mnohem, mnohem nákladnější úkol."
"A věřím, že naše značka se bude účastnit všech závodních aktivit v motosportu ne pouze kvůli samotné účasti, ale kvůli vítězství. A proto jsme se rozhodli spojit s jedním z pěti nejlepších týmů - protože věříme, že mají potenciál vrátit se tam, kde byli, když vyhrávali mistrovské tituly," objasňuje Bahar strategii své skupiny.
Group Lotus hodlá vlétnout téměř do většiny sérií motosportu - včetně americké IndyCar
Group Lotus krom účasti v F1 ohlásila megalomanské působení také v IndyCar, v Le Mans, v GP2 a v GP3 se spojí s týmem ART a další širokou škálu nových silničních projektů.
"Nemyslím si, že bych já, můj management, akcionáři a všichni ti investoři souhlasili s takovým krokem, pokud by nebyli přesvědčení, že to udělá rozdíl v naší značce mezi tím, čím je nyní, a tím, čím bude za dva roky," dodává Bahar.