HRT, Virgin a minimálně z počátku sezóny 2011 systém pro rekuperaci kinetické energie (KERS) nehodlají nasadit, zatímco ostatní týmy by jej měly ve svých vozech mít již na startu v Bahrajnu.
Cuquerella, který dříve pracoval v F1 pro BMW, během přednášky na technické univerzitě ve Valencii podle motor21.com zpochybnil jeho návrat: "Jedná se o módní zelenou technologii, která pomáhá prodávat více aut. Je neefektivní, ale velké automobilky jej chtějí, aby mohly prodávat svá auta. Spousta automobilek vyžaduje KERS jakožto nástroj svého marketingového oddělení pro omluvení svých investic do Formule 1."
Antonio Cuquerella
Inženýr Hispanie také komentoval kontroverzní výrok svého šéfa Colina Kollese, který za příčinu horších výsledků týmu označil méně zkušené piloty - jinak by podle něj skončili před Lotusem. "Je pravdou, že jsme byli v nevýhodě ve srovnání s piloty jako je Trulli, ale není pochyb o tom, že auto bylo taky pomalé," dodal Cuquerella.