Rozpočet McLarenu letos činil 210 mil USD (v přepočtu kolem 4 miliard Kč), v sezóně však díky zisku 454 bodů skončili druzí za Red Bullem, díky čemuž vydělali nejvíce v poměru na jeden vynaložený dolar.
Předčily v tomto i vítěznou rakouskou stáj, která získala 498 mistrovských bodů při rozpočtu ve výši kolem 265 mil USD (v přepočtu přes 5 miliard Kč). Vůbec nejvíce peněž do závodního týmu letos vložilo Ferrari - 390 mil USD (7,5 miliardy Kč), což jim zajistilo ale až třetí místo v Poháru konstruktérů. Vynaložený dolar jim vydělal dvakrát méně než McLarenu.
Rozpočty týmů F1 v sezóně 2010 dle Formula Money
Dobře vynaložené peníze si pochvaluje i sponzor stáje z Wokingu - Vodafone. Telekomunikační gigant utratil za reklamu 65 mil USD (1,25 miliardy Kč). Díky úspěchům McLarenu a častému objevování se v hledáčku kamer podél trati jeho logo shlédlo během sezóny více než 520 miliónů diváků. Podle Formula Money by normálně za takovou kampaň muselo utratit téměř dvojnásobek (120 mil. USD).
V úspěšnosti reklamy telekomunikačního giganta předčil Red Bull, hodnota jeho reklamy byla díky spoustě minut, kdy kamerách sledovaly Red Bull a Toro Rosso, vyčíslena na více než 360 mil USD (téměř 7 miliard Kč) - 70% podíl na tom nese Red Bull, 30% Toro Rosso.
Špatně si nevedl ani další velký sponzor - Santander, který letos podporoval Ferrari, McLaren a některé závody. Hodnota jeho reklamy v letošním roce se odhaduje na 100 mil USD (téměř 2 miliardy Kč).