Poslední vřava vznikla kvůli nadměrnému ohýbání jejich předního křídla. Po stížnostech na jejich zavěšení, difuzor, potenciální systém řízení světlé výšky či uchycení kamer si je Horner neustále jistý tím, že jejich vůz je nejen rychlý, ale zcela v souladu s pravidly.
"Už neexistuje moc částí, na které si ještě nestěžovali. Za chvíli jim bude asi vadit i barva našeho laku nebo něco podobného," tvrdí sebevědomě šéf Red Bullu.
"Kvůli přednímu křídlu ztropili mnoho povyku - tento týden to je přední křídlo, minulý týden to byl difuzor, týden před tím zavěšení, před několika týdny aktivní systém řízení světlé výšky.
Nakonec jsme ale rádi, že se ukáže, že naše auto vyhovuje předpisům a projde testy FIA. Monopost je v souladu s pravidly a myslím, že technický tým by to měl vnímat jako kompliment, když ostatní vznášejí pochyby ohledně jeho legálnosti," dodává Horner.