Bridgestone se bude na Hockenheimu díky nízké výdrži měkčí (option) sady snažit uměle vyvolat podmínky, které zpestřily Velkou cenu Kanady. Kvůli toho doveze vůbec poprvé nejměkčí zároveň s nejtvrdší směsí ze svého portfolia (pro suché závody). Pneumatiky se tak nebudou lišit o jeden, ale rovnou o dva stupně tvrdosti!
V Maďarsku a v Singapuru se žádná revoluce konat nebude - tam dorazí klasicky se super-měkkou a se střední směs. V mnohem rychlejší Belgii a Itálii pak obují monoposty měkkou a tvrdou sadu lišící se v tvrdosti gumy rovněž pouze o jeden stupeň.
K netradiční zásilce do Německa šéf Bridgestonu Hirohide Hamašima řekl: "Charakteristika okruhu v Hockenheimu nám umožní přivézt směsi z obou konců škály tvrdosti. Poskytne nám to k vyhodnocení dobrá data a bude to zajímavé pro ty, kteří volají po větších rozdílech mezi pneumatikami."
Ke zbývajícím závodům dodal: "Hungaroring, kde je nalezení přilnavosti vždy jedním z hlavní cílů, si žádá měkčí směsi. Spa a Monza jsou vysokorychlostním testem pro vozy a pneumatiky, proto je třeba kvůli nárokům na tepelnou odolnost dovézt tvrdší sady. Singapur je rychlým městským okruhem, kde se měkčí pneumatiky hodí."