Di Resta odjel v této sezoně pro tým Force India několik pátečních tréninků a udělal dobrý dojem stabilními výkony. Během víkendu Velké ceny Číny se objevily spekulace, že by Skot mohl poskočit až do závodního kokpitu. Právě v Číně totiž Liuzzi kvůli velkému provozu na trati nepostoupil z první části kvalifikace a problémy měl i ve Španělsku. V Monaku byl však v kvalifikaci rychlejší než jeho stájový kolega Adrian Sutil a v závodě si dojel pro body.
"Nemám žádné obavy, když slyším takové řeči. Spekulací bylo vždycky hodně," řekl Liuzzi. "Mám smlouvu na dva roky, tým mi věří a já věřím jemu. Máme dobré vztahy. Vedení ví, jaké problémy jsem měl v Číně a ve Španělsku. V prvních dvou závodech jsem bodoval, teď v Monte Carlu také," dodal osmadvacetiletý Ital.
Liuzzi je závodním pilotem stáje Force India od září 2009, kdy nahradil krajana Giancarla Fisichellu, kterého tým uvolnil pro stáj Ferrari jako náhradu za zraněného Felipeho Massu.