Robert Kubica tvrdě pracuje, neustále se ptá na nové díly a na to, jak probíhá vývoj, a svými výbornými výsledky motivuje celý tým. Druhý pilot Vitalij Petrov má zatím smůlu - nedojel ani v jednom závodě, jeho rychlost na to, že v F1 teprve začíná, ale nebyla špatná.
V Číně se Renault bude snažit dostat před Mercedes, který trochu zaostává za předsezonním očekáváním. Ze slov technického ředitele Jamese Allisona vyplývá, že si na Němce docela věří: "Můžeme je předběhnout, protože momentálně jsou rychlejší než my pouze v kvalifikaci, zatímco v závodě v Malajsii jsme už měli navrch."
Renault je velmi aktivní i ve vývoji svého vozu a letos představil více viditelných novinek, než týmy, které jsou v počtu bodů před ním. Co chystá do Číny? "Přivezeme další díly - novou podlahu a alternativní variantu předního křídla. Nikdy jsme netajili náš záměr agresivně vyvíjet monopost během roku 2010.
Agresivní vývoj znamená mít chytré nápady, které co nejrychleji dostanete na okruh. Rychlost našeho vývoje aerodynamiky je celou dobu vysoká, minimálně dvakrát vyšší než loni. Díky racionalizaci v továrně se nám také daří realizovat nápady na voze za poloviční dobu, než tomu bylo minulý rok," říká Allison, který přičítá polovinu úspěchů CFD oddělení.
Ve vývoji se zaměřují spíše na aerodynamiku, která má větší vliv na výkonnost monopostu, než na mechanická vylepšení. V projektech se věnují zavěšení a brzdám, prioritu má ovšem aerodynamika.
Jestli se před Mercedes dostanou, budeme moci sledovat o nadcházejícím víkendu, kdy se jede Velká cena Číny. Jednoduché to ovšem nebude - německá stáj totiž také usilovně pracuje na zlepšení svého vozu.