"Myslím, že přední užší přední pneumatiky nemají s předjížděním nic společného," prohlásil Polák.
Cožpak ale s jejich zúžením také neklesla mechanická přilnavost? "Nemyslím si, že by předjíždění před třemi lety bylo snadnější než dnes. Vždy to bylo velmi těžké. Teď se o tom hodně mluví."
"Samozřejmě, že by to bylo hezké, kdyby bylo předjíždění jednodušší, koneckonců jsme závodníci a jenom bychom to uvítali. Já jsem byl například o 2 vteřiny v Bahrajnu rychlejší než ostatní a přesto jsem nemohl předjíždět. Bylo to otravné, ale takhle to zkrátka je."
"Bylo to tak, když jsem přišel do Formule 1 a je to tak i dnes. A to jsme přešli jsme z drážkovaných pneumatik na sliky, pak na také na užší pneumatiky a k odlišným aerodynamickým konceptům."
"To, že se obtížně předjíždí, ovlivňuje spousta faktorů, a nic se na tom nikdy nezmění, leda že bychom natřeli cestovní auta jako monoposty F1. Je to prostě normální, čím vyšší kategorie, tím náročnější předjíždění."
"Letos se to zdá náročnější kvůli toho, že musíte myslet nejen na jediné kolo, ale na to, abyste vůz dovezli do cíle. Nová pravidla, zákaz tankování - kladou na vše vyšší nároky, takže to je o něco obtížnější."