Stejné sady Bridgestone přivezl letos již do Austrálie, Číny, Bahrajnu a Německa. O nástrahách brazilského okruhu se zmiňuje šéf vývoje závodních pneumatik Bridgestone - Hirohide Hamašima: "Interlagos je velmi náročný a zajímavý okruh. První zatáčka na konci dlouhé rovinky je z kopce, což znamená, že je obtížné trefit správně brzdný bod. Očekáváme, že zde dojde k pár předjetím a také zablokováním kol, což může pneumatiky poškodit.
Povrch okruhu je zpočátku obvykle velmi špinavý, ale během víkendu se hodně zlepšuje. A jak jsme viděli loni, počasí zde může být velkou výzvou pro týmy."
Na co se Bridgestone hlavně zaměřuje z hlediska výkonnosti pneumatik? "Interlagos je okruhem, kde je prioritou vysoká přilnavost. V našich pneumatikách je rozdíl v tvrdosti, takže týmy budou muset odvést co nejlepší práci vzhledem k oběma sadám, což také umožní mnoho strategických variant. Tradičně bychom se zde měli setkávat s velkým drolením kvůli zpočátku prašnému povrchu a zatáčkovité vnitřní části. Letos to ale nebude představovat až takový problém, protože slicky jsou vůči drolení odolnější než drážkované pneumatiky, na nichž jsme zde jezdili dříve," dodává Hamašima.