Kimi Räikkönen, 10.
Nemohl jsem udělat víc. Auto se všude smekalo a neměl jsem žádnou přilnavost. V poslední části, na měkkých pneumatikách, se to o něco zlepšilo, ale to už bylo pozdě. Přiblížil jsem se k Nakadžimovi a několikrát zkusil ho předjet, ale tady je předjíždění opravdu těžké, pokud ten před vámi neudělá chybu. Nečekám, že by to příští týden v Suzuce bylo o moc jiné, je to náročná trať pro vůz z aerodynamického pohledu, a právě tady ztrácíme. Udělám ale, co bude v mých silách.
Giancarlo Fisichella, 13.
Byl to náročný závod po stránce fyzické i psychické. Dnešní tempo nebyl standard Ferrari. Bojoval jsem, abych udržel auto na trati, chyběla mu přilnavost. Na konci, na měkkých pneumatikách, se ovladatelnost zlepšila a povedlo se mi zajet pár dobrých časů. Posunuli jsme moji první zastávku dopředu, abych se vyhnul provozu, protože jsem byl zaseknutý za Sutilem, ale po vyjetí zpomalovacího vozu ten krok nepřinesl výsledek, jaký jsme chtěli. Tady hrál KERS menší roli, než na Monze. Na startu jsem předjel jedno auto a pak už ho používal spíš na obranu. Teď jedeme do Suzuky na opravdovou trať. S letošní situací, kde se výkon auta mění závod od závodu, je těžké cokoli předvídat.