Závodit za Ferrari je pro mě velká čest

F1NEWS.CZ / mediafax, 12. srpna 2009, 11:27 Google+

Testovací pilot Ferrari Luca Badoer, který nahradí zraněného Felipeho Massu za volantem vozu italské stáje při nadcházející Velké ceně Evropy F1 ve Valencii, je svému týmu vděčný za šanci.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Badoer, Luca

Badoer, Luca | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Jako oficiální rezervní pilot stáje Ferrari věděl osmatřicetiletý Luca Badoer už od nehody Felipeho Massy na Hungaroringu, že by se mohl posunout do závodního kokpitu, protože patří ke kandidátům na záskok za Brazilce. Přednost ale dostal Michael Schumacher. Když však sedminásobný mistr světa ze zdravotních důvodů odřekl, rozhodli prezident Ferrari Luca di Montezemolo a šéf týmu Stefano Domenicali nasadit právě Badoera. "Už jako dítě jsem snil o tom, že budu jednou závodit za Ferrari, a teď se mi ten sen splní," řekl osmatřicetiletý Badoer, který při Velké ceně Evropy vystřídá Rubense Barrichella na postu nejstaršího pilota startovního pole. "Je mi moc líto Michaela. Vím velmi dobře, jak vážně a zodpovědně se na svůj návrat připravoval," řekl účastník osmačtyřiceti Velkých cen F1. "Říkám to jako jeho přítel a velký fanoušek. V posledních dnech jsme spolu strávili hodně času, minulý týden jsme v Lonatu společně trénovali na motokárách. Moc se těšil," ví Badoer. "Jen pár minut poté, co Michael informoval Stefana Domenicaliho, že nemůže za Ferrari nastoupit, volal také mně. Vím, že je připraven mi poradit a pomoci," řekl Ital.

Badoer je velmi vděčný týmu za šanci, kterou dostal. "Je to pro mě čest. Musím poděkovat Lukovi di Montezemolovi i Stefanovi Domenicalimu za to, že mi věří. Pro ně i pro fanoušky Ferrari odvedu maximum," slíbil. Ital, stejně jako Schumacher, si nemůže vyzkoušet, jak se jezdí s aktuálním monopostem F60, na podzim minulého roku s ním však testoval. "Současná pravidla dávají testovacím jezdcům málo šancí, ale myslím, že jsem připravený dobře. Tuhle práci dělám už několik let," vysvětlil Badoer, který je testovacím pilotem Ferrari od roku 1998.

Velká cena Evropy se na okruhu ve Valencii pojede 23. srpna.

Vytisknout

Diskuze: Závodit za Ferrari je pro mě velká čest

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Charles Leclerc při pátečním tréninku v Soči

"Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 na Nürburgringu

Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Valtteri Bottas nadále na Hamiltona ztrácí

Trocha statistiky a historie nemůže škodit

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Gené, Marc

Španělé kritizují rozhodnutí stáje Ferrari

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

  2. Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

  3. Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

  4. "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

  5. Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

  6. Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud