Detaily o snižování nákladů v roce 2010

x-o, 25. července 2009, 01:33 Google+

Na páteční tiskové konferenci představitelé týmů odhalili některé podrobnosti o způsobech, jakými chtějí snížit náklady v následující sezóně.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
FOTA

FOTA | foto: FOTA

Sdílejte článek

Jednou z úspor má být omezení samotného vývoje, konkrétně prostřednictvím daného množství úprav na klíčových součástech. „Například přední a zadní křídla jsou omezená. Můžete připravit tři nové verze (za sezónu). Stejně jako na podlaze a monokoku, také je povolena jen jedna verze nárazové struktury,“ vysvětlil šéf týmu Toro Rosso Franz Tost. „To znamená, že FOTA vypracovala docela dobrý program a jsme přesvědčeni, že můžeme náklady snížit.“

Šéf týmu Ferrari Stefano Domenicali také potvrdil, že bude omezen počet lidí, které s sebou může tým přivést na závod. Pro celkový počet zaměstnanců týmu ale omezení neplatí. „Vše, co můžu říct je, že pracujeme na snížení počtu lidí na závodech. Vše ostatní souvisí s něčím, co probereme interně, protože každý má jinou organizaci, takže se nedá říct, že všichni budou dělat to stejné,“ vysvětlil.

Domenicali také dodal, že se týmy zatím neshodly na počtu motorů pro příští sezónu. FOTA je pro snížení limitu na pět (kvůli slíbenému nabízení motorů za 5 milionů eur na sezónu pro ostatní týmy), ale nové týmy mají obavy o výdrž Cosworthů a chtějí raději zachovat osm motorů. „Myslím, že je to jeden z nejdůležitějších bodů, které musíme vyřešit,“ řekl Domenicali.
Vytisknout

Diskuze: Detaily o snižování nákladů v roce 2010

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Theissen, Mario

Theissen: S vývojem vozu budeme pokračovat

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

  2. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  3. Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

  4. FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

  5. Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

  6. V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud