Detaily o snižování nákladů v roce 2010

x-o, 25. července 2009, 01:33 Google+

Na páteční tiskové konferenci představitelé týmů odhalili některé podrobnosti o způsobech, jakými chtějí snížit náklady v následující sezóně.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
FOTA

FOTA | foto: FOTA

Sdílejte článek

Jednou z úspor má být omezení samotného vývoje, konkrétně prostřednictvím daného množství úprav na klíčových součástech. „Například přední a zadní křídla jsou omezená. Můžete připravit tři nové verze (za sezónu). Stejně jako na podlaze a monokoku, také je povolena jen jedna verze nárazové struktury,“ vysvětlil šéf týmu Toro Rosso Franz Tost. „To znamená, že FOTA vypracovala docela dobrý program a jsme přesvědčeni, že můžeme náklady snížit.“

Šéf týmu Ferrari Stefano Domenicali také potvrdil, že bude omezen počet lidí, které s sebou může tým přivést na závod. Pro celkový počet zaměstnanců týmu ale omezení neplatí. „Vše, co můžu říct je, že pracujeme na snížení počtu lidí na závodech. Vše ostatní souvisí s něčím, co probereme interně, protože každý má jinou organizaci, takže se nedá říct, že všichni budou dělat to stejné,“ vysvětlil.

Domenicali také dodal, že se týmy zatím neshodly na počtu motorů pro příští sezónu. FOTA je pro snížení limitu na pět (kvůli slíbenému nabízení motorů za 5 milionů eur na sezónu pro ostatní týmy), ale nové týmy mají obavy o výdrž Cosworthů a chtějí raději zachovat osm motorů. „Myslím, že je to jeden z nejdůležitějších bodů, které musíme vyřešit,“ řekl Domenicali.
Vytisknout

Diskuze: Detaily o snižování nákladů v roce 2010

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Theissen, Mario

Theissen: S vývojem vozu budeme pokračovat

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud