Pilotovi Red Bullu selhal motor ke konci Velké ceny Koreje, v níž do té doby vedl. Pozitivní je to, že měl už najeto 1600 km z očekávaných 2000 km - nejednalo se tedy o novou pohonnou jednotku, ale o tu, která se blížila konci své životnosti a po závodě by byla vyřazena.
Nicméně stav zbývajících Vettelových motorů, které již byly všechny v některém z předchozích závodů v sezóně použity, by mohl představovat problém. Horner však věří, že nebudou muset nasadit devátý, kvůli něhož by se propadli o 10 míst na startovním roštu.
Vettel hasí v Koreji po poruše motoru svůj vůz
"Snad to na něj bude mít zanedbatelný efekt. Doufáme, že se zbývajícími motory odjede bez problémů zbytek sezóny," popisuje šéf Red Bullu. "S motorem o víkendu to tento víkend již bylo trochu těsné, proto jste viděli, jak [v trénincích] odjel jen několik kol. Samozřejmě to není ideální situace."
Problém se dle Hornera objevil 10 kol před koncem jako blesk z čistého nebe: "Problém s motorem vyvstal náhle - bez žádného varování, netušíme proč."