„Jestli se nepletu, většina závodů sezony 2009 je téměř vyprodaná. Také se nám podařilo uzavřít dvě významné smlouvy s LG a DHL. Podle mého soudu je formule 1 nejlevnější možností, jak se celosvětově zviditelnit.“
Světovým motorsportem krize nesporně zahýbala, nejradikálněji se to zatím projevilo ve WRC, ale i MotoGP očekává s obavami nejbližší plány Kawasaki. O odchodu Hondy z F1 netřeba dále psát.
Někteří čelní představitelé týmů, v čele s prezidentem Ferrari di Montezemolem se shodli, že by se měla F1 prezentovat více na stávajících a z hlediska historie tradičnějších tratích, než neustále budovat po celém světě nové, a to i v destinacích, které nabízejí sice krásnou siluetu, ale pro samotné závody už přínosem nejsou.
„V roce 2010 pojedeme v Jižní Koreji, smlouva je už podepsána a stále jednáme s Ruskem. Nový okruh by měl vyrůst u Petrohradu.“