Theissen: Rozdiely medzi motormi nie sú veľké

Marcel Letko, 25. září 2008, 19:45 Google+

Boss tímu BMW Sauber Mario Theissen opäť otvoril tému zmrazovania motorov. Nemec nepovažuje záležitosť za tak háklivú ako napríklad jeho kolega, šéf Renaultu Flavio Briatore.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Theissen, Mario

Theissen, Mario | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

Talian už neraz vyhlasoval, že táto probelmatika má mnoho nedostatkov a niektoré nemenované tímy nezvolili tak celkom korektný postup. Renault konal legálne a práve preto má teraz výkonnostné manko v porovnaní s konkurenciou. Podľa dostupných informácií má motor Ferrari o 30 koní viac než ten od Renaultu, pričom pohonný agregát od Mercedesu je čo sa týka výkonu niekde "v strede".

"Rozdiely medzi jednotlivými motormi nie sú také veľké, ale téma bude určite opäť predmetom diskusie. Nemyslím si však, že práve toto je rozhodujúci faktor, ktorý výrazne ovplyvňuje celkovú výkonnosť," povedal Theissen.

Boss BMW zároveň uviedol, že zmrazenie vývoja motorov umožnilo, aby sa určité financie z tímových rozpočtov presunuli do vývoja nových technológií, napríklad pripravovaného systému KERS.

"Musíme si uvedomiť, že ak ukončíme proces zmrazovania motorov, výdavky opäť okamžite porastú."

V paddocku sa šušká, že téma bude opätovne prediskutovaná na ďalšom stretnutí v rámci FOTA, pravdepodobne ešte v priebehu tohto týždňa v jednom zo singapúrskych hotelov.

Vytisknout

Diskuze: Theissen: Rozdiely medzi motormi nie sú veľké

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Coulthard, David

Coulthard na veľkých cenách aj v roku 2009

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  3. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. "Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud