Nick Heidfeld tisk naprosto ignoruje

iM3, 4. září 2008, 18:27 Google+

Nick Heidfeld nepociťuje žádný tlak na své sedadlo pro rok 2009. Přestože za výkony svého kolegy zaostává, zůstává v klidu a optimisticky naladěn.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Heidfeld, Nick

Heidfeld, Nick | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

Jenže Heidfeld by měl opravdu zabrat. Ve Valencii byl opět pokořen a dokonce zůstal mimo body, zatímco Kubica si dojel pro třetí místo. Mario Theissen samozřejmě spokojen nebyl a před nadcházejícím závodem v Belgii řekl, že by velmi rád viděl oba vozy na bodech.

A pokud ani tentokrát Heidfeld nijak nezazáří, svrhne se kolem něj další množství spekulací o špatných výkonech, vyhazovu z BMW, odchodu do Toro Rosso atd. I přes tyto nepříjemnosti se německý jezdec dokáže přenést a tvrdí, že je naprosto ignoruje.

„Sám na sebe vyvíjím obrovský tlak. Větší, než kdokoliv jiný,“
řekl Heidfeld a svou situaci komentoval slovy: „Když jedno týmové auto dojede na pódiu a druhé zůstane mimo body, potom nikdo nemusí nic říkat.“ Co tím chtěl Heidfeld přímo říci, si musí udělat obrázek každý sám.

Kubica u BMW zůstává ještě jeden rok, ale Heidfeld nemá jistotu. „Lidé často zapomínají, co Nick v minulosti dokázal. Musíte se dívat na větší obrázek, ne pouze na to co chcete vidět,“ brání svého kolegu Kubica.

„Nick je velmi dobrý jezdec, to už několikrát dokázal. Těžko by se hledal někdo rychlejší. Nevidím důvod, proč bychom nemohli být týmovými kolegy i příští rok. Ale neměl bych problém, kdyby to byl někdo jiný.“
Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Nick Heidfeld tisk naprosto ignoruje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Charles Leclerc odjel kvalifikaci v Austinu se starším motorem

Leclerca v Brazílii čeká penalizace. Dostane vývojovou verzi výkonnějšího motoru pro rok 2020?

Alexander Albon v závodě v Mexiku

Red Bull už zná svou jezdeckou sestavu pro příští rok

Koncept monopostu pro sezónu 2021

Špičkové týmy budou v F1 i po změnách v roce 2021 nadále dominovat, věří Ferrari

Alain Prost a Cyril Abiteboul v kvalifikaci v Baku

Prost o cestě Renaultu. Kdy bude francouzská automobilka vyhrávat?

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 v Japonsku

Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Daniel Ricciardo po kvalifikaci v Soči

Ricciardovi u nových monopostů nezáleží na rychlosti. Důležité je těsné závodění, říká

Valtteri Bottas v kvalifikaci v americkém Austinu

Slabé výkony Bottase z poloviny sezony? Fin zná jejich důvod

Charles Leclerc po úspěsné kvalifikaci v Singapuru

Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

Daniel Ricciardo v Suzuce před McLarenem Carlose Sainze

Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

George Russell s Williamsem FW42 během kvalifikace v Austinu

"Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:00 - 16:30)
    • 2. Trénink (19:00 - 20:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Bridgestone

Bridgestone našiel inšpiráciu v GP2

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

  2. Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

  3. Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

  4. Slabé výkony Bottase z poloviny sezony? Fin zná jejich důvod

  5. Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

  6. "Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud