Nick Heidfeld tisk naprosto ignoruje

iM3, 4. září 2008, 18:27 Google+

Nick Heidfeld nepociťuje žádný tlak na své sedadlo pro rok 2009. Přestože za výkony svého kolegy zaostává, zůstává v klidu a optimisticky naladěn.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Heidfeld, Nick

Heidfeld, Nick | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

Jenže Heidfeld by měl opravdu zabrat. Ve Valencii byl opět pokořen a dokonce zůstal mimo body, zatímco Kubica si dojel pro třetí místo. Mario Theissen samozřejmě spokojen nebyl a před nadcházejícím závodem v Belgii řekl, že by velmi rád viděl oba vozy na bodech.

A pokud ani tentokrát Heidfeld nijak nezazáří, svrhne se kolem něj další množství spekulací o špatných výkonech, vyhazovu z BMW, odchodu do Toro Rosso atd. I přes tyto nepříjemnosti se německý jezdec dokáže přenést a tvrdí, že je naprosto ignoruje.

„Sám na sebe vyvíjím obrovský tlak. Větší, než kdokoliv jiný,“
řekl Heidfeld a svou situaci komentoval slovy: „Když jedno týmové auto dojede na pódiu a druhé zůstane mimo body, potom nikdo nemusí nic říkat.“ Co tím chtěl Heidfeld přímo říci, si musí udělat obrázek každý sám.

Kubica u BMW zůstává ještě jeden rok, ale Heidfeld nemá jistotu. „Lidé často zapomínají, co Nick v minulosti dokázal. Musíte se dívat na větší obrázek, ne pouze na to co chcete vidět,“ brání svého kolegu Kubica.

„Nick je velmi dobrý jezdec, to už několikrát dokázal. Těžko by se hledal někdo rychlejší. Nevidím důvod, proč bychom nemohli být týmovými kolegy i příští rok. Ale neměl bych problém, kdyby to byl někdo jiný.“
Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Nick Heidfeld tisk naprosto ignoruje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Carlos Sainz během předsezónních testů v Barceloně

Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

Toto Wolff se raduje z vítězství obou Mercedesů v kvalifikaci v Maďarsku

Wolff vysvětluje, proč Mercedes nepodpořil návrh experimentálního závodního víkendu

Lando Norris s vozem Formule 3 v Zandvoortu

Norris se konečně dočká jízdy s monopostem - na dráze otestuje vůz F3

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Bridgestone

Bridgestone našiel inšpiráciu v GP2

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

  2. Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

  3. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  4. F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

  5. Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

  6. "Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud