Hladké pneumatiky dají týmům zabrat

iM3, 3. září 2008, 14:15 Google+

Příští rok se do Formule 1 vracejí hladké pneumatiky. Týmy i jezdci vstupují do neprobádaných vod a Bridgestone předpokládá, že zpočátku budou mít problémy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW

BMW | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

V následujících dnech představí japonská společnost finální specifikaci na rok 2009. Bridgestone bych chválen za svou intenzivní snahu vytvořit co nejlepší směsi, jenže v různých variací nebyl nijak zásadní rozdíl. Mezi měkkou a tvrdou směsí byla velmi malá odlišnost.

Ovšem poslední varianta, co FIA dostane k dispozici za pár dní, už zásadní rozdíl je. Především v opotřebení. A právě proto je prezident společnosti Hirohide Hamashida přesvědčen, že pro týmy to bude znamenat více práce.

Bridgestone bude opět připravovat čtyři různé směsi, přičemž dvě z nich se budou brát na závod. „Budeme si vybírat podle časového období a charakteristiky. Opotřebení bude rozdílné, možná to bude týmům způsobovat potíže,“ uvedl Hamashida.

„Nejlepší kola si budou velmi blízká, ale v porovnání s druhým kolem bude rozdíl tak tři či více desetin. Měkčí pneumatiky se budou opotřebovávat velmi rychle, tvrdá směs bude konsistentní.“

Zatím není zcela jasné, jak bude Bridgestone pneumatiky odlišovat. Bílý pruh v drážce měkké směsy už nebude v příštím roce použitelný. S největší pravděpodobností si Bridgestone vezme příklad z bývalé série Champ Car, kde barvili boční stěny.
Vytisknout

Diskuze: Hladké pneumatiky dají týmům zabrat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Sergio Pérez během testu Red Bullu v Silverstone

Co Red Bull skrývá? "Nic tajného, jen nebyl čas na fotky," usmívá se Marko

Carlos Sainz v rudém

Rozbil Sainz Ferrari? Španěl spekulaci nekomentuje

Paddy Lowe gratuluje otci Lance Strolla po závodě v Baku

Stroll netroškaří: S novou továrnou chceme bojovat o titul

Esteban Ocon v závodě v Silverstone

Šéf Silverstone vidí návrat fanoušků v roce 2021 „opatrně optimisticky“

Mercedes k jubilejní 1000. GP v Silverstone

Proč se ve Formuli 1 nepoužívají airbagy?

Charles Leclerc při pátečním tréninku v Silverstone

Dočká se Ferrari nápravy reputace? Binotto je optimista

Ferrari ve Velké ceně Austrálie 2002

Fanoušky F1 čekají v Německu u televize velké změny. A nejen v Německu

Sergio Pérez se nastěhoval k Red Bullu

Pérez proti Verstappenovi spoléhá na svou velkou zbraň

Daniel Ricciardo při prvním testu McLarenu v roce 2021 v Silverstone

Ricciardo: Je potřeba být ve správný čas na správném místě. A to já jsem!

Sergio Pérez během testu Red Bullu v Silverstone

"Nový Red Bull RB16B má velký potenciál," cítí Pérez po prvním testu + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Kolles, Colin

Force India má v Belgii šanci bodovat

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Red Bull ukázal nový RB16B - konečně přemožitel Mercedesu?

  2. Salo o podvodu Ferrari: Jaký byl trest a kdy bude Scuderia opět silná?

  3. Pérez proti Verstappenovi spoléhá na svou velkou zbraň

  4. Rozbil Sainz Ferrari? Španěl spekulaci nekomentuje

  5. "Nový Red Bull RB16B má velký potenciál," cítí Pérez po prvním testu + VIDEO

  6. Vasseur objasňuje míru spolupráce s Ferrari, dostane letos Alfa lepší motor?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud