Hladké pneumatiky dají týmům zabrat

iM3, 3. září 2008, 14:15 Google+

Příští rok se do Formule 1 vracejí hladké pneumatiky. Týmy i jezdci vstupují do neprobádaných vod a Bridgestone předpokládá, že zpočátku budou mít problémy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW

BMW | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

V následujících dnech představí japonská společnost finální specifikaci na rok 2009. Bridgestone bych chválen za svou intenzivní snahu vytvořit co nejlepší směsi, jenže v různých variací nebyl nijak zásadní rozdíl. Mezi měkkou a tvrdou směsí byla velmi malá odlišnost.

Ovšem poslední varianta, co FIA dostane k dispozici za pár dní, už zásadní rozdíl je. Především v opotřebení. A právě proto je prezident společnosti Hirohide Hamashida přesvědčen, že pro týmy to bude znamenat více práce.

Bridgestone bude opět připravovat čtyři různé směsi, přičemž dvě z nich se budou brát na závod. „Budeme si vybírat podle časového období a charakteristiky. Opotřebení bude rozdílné, možná to bude týmům způsobovat potíže,“ uvedl Hamashida.

„Nejlepší kola si budou velmi blízká, ale v porovnání s druhým kolem bude rozdíl tak tři či více desetin. Měkčí pneumatiky se budou opotřebovávat velmi rychle, tvrdá směs bude konsistentní.“

Zatím není zcela jasné, jak bude Bridgestone pneumatiky odlišovat. Bílý pruh v drážce měkké směsy už nebude v příštím roce použitelný. S největší pravděpodobností si Bridgestone vezme příklad z bývalé série Champ Car, kde barvili boční stěny.
Vytisknout

Diskuze: Hladké pneumatiky dají týmům zabrat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Kolles, Colin

Force India má v Belgii šanci bodovat

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

  2. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud