Ve Ferrari šetří a nebo…

Daniel Šupa, 9. listopadu 2003, 23:05 Google+

Jak si vysvětlit nečekanou absenci druhého testovacího jezdce a zároveň dohodu s Felipe Massou?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Na konci roku 2002 byl Felipe Massa uvolněn ze služeb stáje Sauber. Šéf stejnojmenného týmu Peter Sauber svůj krok zdůvodnil tím, že mladý Brazilec neměl dostatek zkušeností, především po technické stránce.

Nedlouho poté se však stal Felipe Massa druhým testovacím pilotem italské stáje Ferrari. Obě strany si spolupráci chválily a opětovné jmenování Felipeho do jezdecké sestavy týmu Sauber pro příští sezonu překvapilo jen málokoho. Hovoří se již delší dobu totiž o tom, že právě Massu si Ferrari pěstuje k obrazu svému a jako nástupce třeba právě Michaela Schumachera.

Tyto spekulace podpořilo i prohlášení týmu z Maranella na dotaz po jménu druhého testovacího jezdce. Tiskový mluvčí odpověděl, že některých testů by se měl zúčastnit Felipe Massa a pomoci by v případě potřeby mohl i Luciano Burti, který taktéž pro Ferrari testoval po boku tradičního testmana, kterým je již řadu let Ital Luca Badoer.

Ferrari bylo prvním týmem, který zaměstnal na plný úvazek testovacího jezdce a bylo také první stájí, která angažovala dva plnohodnotné testovací jezdce. Je nyní nejúspěšnější tým posledních let postaven před nutnost šetřit? Nebo nebude potřeba tolik testovacích kilometrů, aby to nezvládli Schumacher s Barrichellem a Badoerem?

Možná, ale také je tu ono diskutované propojení mezi Felipem Massou a stájí se vzpínajícím se koněm ve znaku…

Vytisknout

Diskuze: Ve Ferrari šetří a nebo…

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Nové světlo do boje o volant Jaguaru - anotační foto

Nové světlo do boje o volant Jaguaru

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud