Williams chce z průměru ven

iM3, 14. února 2008, 16:50 Google+

Stáj Williams, která letos slaví 30 let od svého vzniku, si v předsezónním testování vede poměrně dobře. Přesto model FW30 není dostatečně výkonný, aby mohl konkurovat McLarenu nebo Ferrari.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Michael, Sam

Michael, Sam | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Takový pohled na věc má technický ředitel Sam Michael. Přestože tým loni s výsledky žádnou díru do světa neudělal (po diskvalifikaci McLarenu, páté místo v poháru konstruktérů), letos je očekávaní mnohem vyšší.

„Máme dobré reference, ale rozhodně nejsme dostatečně rychlí, abychom bojovali o vítězství v Grand Prix - což je náš cíl. Neustále za McLarenem a Ferrari ztrácíme. Potřebujeme udělat velký krok kupředu,“ řekl Michael.

Podle Michaela je tým ve srovnání s loňským rokem v mnohem lepší pozici a při udržení si stálého vývoje je zvýšení výkonu otázkou času. Zda bude Williams natolik dobrý, aby se vymanil z šedého průměru, si Michael zatím jistý není.

„Je vždy obtížné rozpoznat problémy ostatních týmů, zvenčí nejsou viditelné. Myslíte si, že čelí zásadním problémům a za oponou je tomu zcela jinak. Dle mého názoru nemá BMW tak výrazný problém s rychlostí. Jsou konkurenceschopní - možná ne tolik jako McLaren a Ferrari, ale rozhodně jsou na čele zbytku světa.“
Vytisknout

Diskuze: Williams chce z průměru ven

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Trulli, Jarno

Trulli: O titule je rozhodnuté

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud