„Nevím, ale myslím si, že to vzdali, že ano," odpověděl na otázku, co si myslí o týmu Davida Richardse. „Byli nesmírně nadšení a je to pro ně velká škoda."
Prodrive vedl jednání s McLarenem o koupi celého monopostu i s motorem, ale současná situace stále ještě neuzrála natolik, aby bylo jisté, že působení týmu nebude v rozporu s platnou legislativou. Dohoda Concorde Agreement sice letos vyprší, ale nová není a zákaznická šasi v pravidlech a předpisech FIA také zelenou nedostala.
Proti působení Prodrive vystupují především Williams a Spyker, na jejichž stranu se přidal i Bernie Ecclestone, a to už je pro bývalého šéfa BAR Honda skutečně zlé. Na konci měsíce bude zasedat odvolací soud v záležitosti Williams versus Prodrive, do vyjasnění pozice bude údajně připravovaná stáj pokračovat v přípravě pro spuštění celého projektu.
„Pravděpodobně ne," odvětil Mistr E na otázku, zda by měla Formuli 1 zaplavit zákaznická šasi. „Týmy říkají, že utratí ročně půl miliardy dolarů a rozpočet Prodrive je 75 milionů, to je nespravedlivé. Raději bych viděl na startu dvanáct konstruktérů. A jeden nebo dva situaci sledují. Myslím si, že příští rok pojede jedenáct týmů a počkejme si na sezonu 2009 koho uvidíme být dvanáctou stájí."