Mohlo by se zdát, že Monako je pro pneumatikáře jednoduchou záležitostí. Opak je pravdou, jak ukázaly minulé ročníky, ve kterých se vždy některé týmy s pneumatikami trápily. Letos by neměly velké problémy nastat, neboť monopolní Bridgestone nemusí riskovat ve snaze předčit konkurenci. Ovšem týmy se obvykle v Monaku vyrovnají s výjimečnými pneumatikami rozdílně.
Kees van de Grint, vedoucí inženýr závodního týmu Bridgestone Motorsport: "Potřebujeme maximální přilnavost a týmy budou používat největší možný přítlak. Rozhodující je trakce zadních kol, protože se hodně často akceleruje z malých rychlostí. Musíme ovšem dát pozor na nedotáčivost, ta tu často jezdcům komplikuje život. Pneumatiky musí být hodně měkké a v důsledku toho se rychle opotřebují. Snažili jsme se opotřebení co nejvíce omezit, abychom dali týmům prostor pro rozdílné strategie."