Nejměkčí směs pro Monako

Karel Bařina, 19. května 2007, 18:42 Google+

V klikatých ulicích Monte Carla se závodí výrazně pomaleji než na ostatních tratích. Týmy používají maximální přítlak a extrémně měkké pneumatiky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW

BMW | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

Mohlo by se zdát, že Monako je pro pneumatikáře jednoduchou záležitostí. Opak je pravdou, jak ukázaly minulé ročníky, ve kterých se vždy některé týmy s pneumatikami trápily. Letos by neměly velké problémy nastat, neboť monopolní Bridgestone nemusí riskovat ve snaze předčit konkurenci. Ovšem týmy se obvykle v Monaku vyrovnají s výjimečnými pneumatikami rozdílně.

Kees van de Grint, vedoucí inženýr závodního týmu Bridgestone Motorsport: "Potřebujeme maximální přilnavost a týmy budou používat největší možný přítlak. Rozhodující je trakce zadních kol, protože se hodně často akceleruje z malých rychlostí. Musíme ovšem dát pozor na nedotáčivost, ta tu často jezdcům komplikuje život. Pneumatiky musí být hodně měkké a v důsledku toho se rychle opotřebují. Snažili jsme se opotřebení co nejvíce omezit, abychom dali týmům prostor pro rozdílné strategie."

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Nejměkčí směs pro Monako

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Sebastian Vettel po kvalifikaci v Brazílii

Coulthard o Vettelovi: Nikdy neexceloval v soubojích kolo na kolo

Zastávka ve stavu beztíže

VIDEO: Parádní kousek Red Bullu - zastávku v boxech posouvá na zcela jinou úroveň

Lewis Hamilton ve Velké ceně Brazílie 2019

Mercedes přehodnotí využívání energie pohonné jednotky, lituje zastávky navíc u Hamiltona

Max Verstappen si Lewise Hamiltona na brazilských rovinkách několikrát podal

Brazilská dominance Red Bullu s motorem nesouvisela, Ferrari dělá pokroky v zatáčkách

Valtteri Bottas závod v Brazílii kvůli poruchy motoru nedokončil

Proč po odstavení Bottase vyjel safety-car a proč se netrestalo za využití DRS při žlutých vlajkách?

Valtteri Bottas v kvalifikaci v Brazílii

Bude Bottas v Abú Zabí penalizován?

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 ve Velké ceně Brazílie 2019

McLaren po 2072 dnech na pódiu a s jistotou 4. místa v šampionátu. Jeho šéf už šťastnější být nemůže + VIDEO

Sebastian Vettel a Charles Leclerc způsobili Ferrari velkou ostudu

"Jeden z jezdců Ferrari by měl přijmout vinu za kolizi," říká Brawn. Co radí Binottovi?

Mattia Binotto v kvalifikaci v Monaku

Binotto reaguje na kolizi svých jezdců. Propukla u Ferrari válka?

Carslos Sainz obdržel dodatečně pohár za třetí místo v závodě v Brazílii

FOTO: Nezastavitelný Verstappen, ostudná havárie Ferrari a chybující Mercedes s Hamiltonem

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Fisichella, Giancarlo

Renault po testech optimističtější

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Binotto reaguje na kolizi svých jezdců. Propukla u Ferrari válka?

  2. GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO

  3. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: "Máme rychlost, máme výkon, jsem optimistou," libuje si Vettel

  4. "Jeden z jezdců Ferrari by měl přijmout vinu za kolizi," říká Brawn. Co radí Binottovi?

  5. Hamilton penalizován, McLaren má pódium

  6. Je smutné, jak rychle dnes lidé soudí, říká Vettel

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud