Na konci února při oficiálních testech brzdová světla vyzkoušely všechny týmy a nikdo nic nenamítal ani neprotestoval. Za sucha bude mít systém funkci brzdového světla. Při mokrém závodě bude rozdělen na dvě části - stále svítící a brzdovou.
„Mělo by to pomoci, pokud jezdec na neobvyklém místě nečekaně zabrzdí,“ řekl David Coulthard. „Vzpomínám si, že párkrát jsem pociťoval, jako kdyby mne vůz přede mnou testoval v brždění.“
Naopak Skotův týmový kolega Mark Webber nevěří, že by novinka byla k něčemu dobrá: „Nevidím v tom pro nás výraznou výhodu. Je tady pár chlapců, kterým se to líbí. Hlavně v nájezdu do první zatáčky.“
Diskuze s týmy a jezdci ohledně brzdového systému teprve proběhne. Avšak dá se očekávat, že nikdo nebude proti. Proto bychom se mohli dočkat svítících monopostů již v květnu při španělské Grand Prix.