„Sezona 2007 bude jiná než ty předchozí z mnoha důvodů. Obvykle vás zdravím v novém roce v Campiglio, ale tentokrát jsem zůstal v továrně a řešil důležité věci ve Ferrari. Tento fakt symbolizuje novou éru. Včera jsme byli s Michaelem v Miláně na nákupech a hovořili o mnoha věcech, nyní je v garáži a seznamuje se s novým vozem, pilotovat ho však nebude.“
„Měl jsem divný pocit, když jsem vidě Kimiho v rudém overalu, dosud jsme se museli skrývat, když jsme spolu chtěli mluvit. Ross Brawn rybaří, mohli jste se ale seznámit s technickým ředitelem Mario Almondem už v Campiglio, dnes jste poznali vedoucí muže svých oddělení Aldo Costu a Gillese Simona,“ uvedl svůj proslov Francouz.
Nadcházející sezona nebude podle Todta snadná, neboť soupeři jsou silní a ctižádostiví. To je ale Ferrari také, musí však odpovědět fakty. „Vůz je hotový a pokud to počasí dovolí, zítra ho Felipe Massa otestuje na dráze.“
Jean Todt podrobně vysvětlil jednu z důležitých změn v týmu. Ross Brawn byl technickým ředitelem, ale vyjma motoru. Almondo je technickým ředitelem jak pro šasi, tak motor. Má totiž rozsáhlé zkušenosti z několika pozic ve Ferrari. „Jeho úkoly jsou trochu jiné, než ty, za které zodpovídal Ross. Povinnosti jsou nyní rozděleny jinak, na závodní dráze bude šéfem Luca Baldisserri.“
„Kimiho tým je loňský Michaelův, tam se nic nezměnilo. Co se týká vozu, na simulacích bylo vidět zlepšení ve všech oblastech, ale musíme to potvrdit na dráze, stopky jsou nakonec rozhodující. Velký rozdíl bude kvůli pneumatikám, ale výhody od znalosti Bridgestone nečekáme. Loni jsme byli konkurenceschopní, ale chyběla nám spolehlivost, musíme se proto vrátit na úroveň let 2000 a 2004, kdy jsme dominovali," uvedl šéf týmu.
Foto: Scuderia Ferrari