V oblasti pneumatik nastává monopol Bridgestone. Jezdci budou mít na víkend k dispozici pouze dvě směsi pro suché podmínky a celkem 14 sad pneumatik, z čehož pro sobotu a neděli jich lze použít pouze 10.
Stáje se dohodly se zástupci Mezinárodní automobilové federace na omezení testů v průběhu sezony. Maximální počet kilometrů je stanoven na 30 000.
Výrazná změna se týká motorů, jejichž vývoj byl zmražen. Použít lze pouze agregáty, které byly stájemi použity v posledních závodech letošního roku. Povolené změny budou specifikovány FIA do konce roku 2006, přičemž budou moci být motory upraveny tak, aby nebyla překročena hodnota 19 000 ot./min. I nadále bude možné vyměnit motor bez penalizace až po dvou závodech. Z tohoto omezení se však vylučují páteční tréninky, kdy budou moci týmy testovat se dvěma vozy cokoliv, a jak s jezdci závodními, tak testovacími.
Délka pátečních tréninků je prodloužena ze stávajících 2 x 60 minut na 2 x 90 minut.
Zpřísněny byly technické předpisy týkající se bezpečnosti kokpitů vozů F1 a ve vozech bude standardně umístěn systém GPS.
Co se týče penalizací a trestů, pravidla byla renovována za cílem jednoznačného a srozumitelného výkladu i použití.
Foto: Scuderia Ferrari